Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jak skutecznie dotrzeć do TG kredytu hipotecznego na wcześniejszym etapie niż konkurencja, złamać schematy komunikacyjne kategorii i udowodnić, że ING pomaga podejmowaniu mądrych decyzji finansowych? Skupiliśmy się na kupujących pierwsze mieszkanie. Kupują mieszkanie, a nie kredyt hipoteczny i...
Jak skutecznie dotrzeć do TG kredytu hipotecznego na wcześniejszym etapie niż konkurencja, złamać schematy komunikacyjne kategorii i udowodnić, że ING pomaga podejmowaniu mądrych decyzji finansowych? Skupiliśmy się na kupujących pierwsze mieszkanie. Kupują mieszkanie, a nie kredyt hipoteczny i potrzebują wsparcia w podejmowaniu trudnych decyzji w całym procesie. Dlatego stworzyliśmy NAVIDOM, serwis RWD, który nawiguje użytkowników od wyszukiwania ofert mieszkania aż do przeprowadzki. Dzięki niemu dotarliśmy do TG przed konkurencją, wzmocniliśmy consideration kredytu hipotecznego ING i atrybuty marki, bo jest żywym dowodem na to, że dla ING „Liczą się ludzie”!