NETIA: TRANS

  • Klient NETIA
  • Branża Telekomunikacja
  • Rok produkcji 2010
  • Produkt Internet i telefon
  • Kategorie Reklama Film/TV

Nowe podejście do tematu hipnozy. Tomasz Kot wciela się w rolę DJ'a i hipnotyzuje tłumy za pomocą transowego utworu z informacją produktową... a cała Polska słucha. Reklama szybko osiągnęła rekordowe 1,5 mln odsłon na "telebimkach" youtube'a (nie licząc przeróbek), ścieżka dzwiękowa stała się hitem...

Nowe podejście do tematu hipnozy. Tomasz Kot wciela się w rolę DJ'a i hipnotyzuje tłumy za pomocą transowego utworu z informacją produktową... a cała Polska słucha. Reklama szybko osiągnęła rekordowe 1,5 mln odsłon na "telebimkach" youtube'a (nie licząc przeróbek), ścieżka dzwiękowa stała się hitem imprez... a do tego pełny sukces sprzedażowy.