Nie prześpij zimy - loteria promocyjna

  • Klient Fit&Easy
  • Branża Żywność
  • Rok produkcji 2018
  • Produkt Produkty Fit&Easy
  • Kategorie Kampanie interaktywne, Projektowanie graficzne, Promocja sprzedaży, Reklama Digital, Reklama Film/TV, Insight, Digital, Żywność, Dobra konsumenckie

Suseł, łoś, borsuk i leniwiec zostały bohaterami akcji promującej sałaty Fit & Easy w okresie zimowym. Na potrzeby loterii przygotowano specjalny quiz dostępny na stronie loterii, który pozwalał konsumentom sprawdzić, czy mają cechy któregoś z tych zwierząt. Na podstawie wyniku konsumenci...

Suseł, łoś, borsuk i leniwiec zostały bohaterami akcji promującej sałaty Fit & Easy w okresie zimowym. Na potrzeby loterii przygotowano specjalny quiz dostępny na stronie loterii, który pozwalał konsumentom sprawdzić, czy mają cechy któregoś z tych zwierząt. Na podstawie wyniku konsumenci dowiadywali się, która nagroda najskuteczniej wybudzi ich z zimowego snu. Codziennie losowane były 4 nagrody. Wykorzystanie nietypowych bohaterów zwróciło uwagę konsumentów na produkty Fit & Easy w trudnym dla sałat okresie bożonarodzeniowym. W komunikacji wykorzystano głównie Digital oraz bilbord sponsorski przed programem „Milionerzy”.