NIKE: SZATNIA

  • Klient Nike
  • Branża Moda
  • Rok produkcji 2011
  • Produkt Nike Football
  • Kategorie Ambient Advertising, Akcje specjalne, Event marketing, Reklama Digital, Reklama interaktywna, Reklama w mediach społecznościowych

Jak zakorzenić idee wspólnoty i zaangażować fanów Nike Football na facebooku? Pomogła w tym akcja zapoczątkowana na FB przed meczem Polska-Niemcy. Daliśmy szansę fanom własnymi słowami zagrzać Polski zespół do walki, a zespół poczuł, że ktoś w nich wierzy. Z FB przeszliśmy do szatni. Wykleiliśmy tu...

Jak zakorzenić idee wspólnoty i zaangażować fanów Nike Football na facebooku? Pomogła w tym akcja zapoczątkowana na FB przed meczem Polska-Niemcy. Daliśmy szansę fanom własnymi słowami zagrzać Polski zespół do walki, a zespół poczuł, że ktoś w nich wierzy. Z FB przeszliśmy do szatni. Wykleiliśmy tu najlepsze wpisy. Dowody wróciły na koniec na FB