Nowe horyzonty kina

  • Klient T-mobile
  • Branża Nauka i wypoczynek
  • Rok produkcji 2014
  • Produkt festiwal filmowy Nowe Horyzonty
  • Kategorie Projektowanie graficzne, Reklama Film/TV, Warsztat Audio / Video , Film

Kino to emocje wsparte przez technologię. To napięcie postanowiliśmy pokazać w technice Kinect, która łączy świat analogowy z cyfrowym. Dzięki temu mogliśmy w metaforyczny sposób uchwycić istotę festiwalu T-Mobile Nowe Horyzonty Wyszliśmy od logo Nowych Horyzontów (czyli czarnych, pionowych...

Kino to emocje wsparte przez technologię. To napięcie postanowiliśmy pokazać w technice Kinect, która łączy świat analogowy z cyfrowym. Dzięki temu mogliśmy w metaforyczny sposób uchwycić istotę festiwalu T-Mobile Nowe Horyzonty Wyszliśmy od logo Nowych Horyzontów (czyli czarnych, pionowych linii) i wykorzystując jego kształt, stworzyliśmy animacje działające na zasadzie iluzji optycznej. Wszystko analogowo, mastershotem. I chociaż technika pozwalała nam używać tylko sześciu zapętlonych klatek w każdej animacji, udało nam się opowiedzieć ciekawe, filmowe historie.