Odkryj drugą stronę karty Visa

  • Klient Visa Europe
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Visa
  • Kategorie E-commerce / e-services / m-commerce

Celem kampanii było przypomnienie użytkownikom kart Visa, że tymi samymi kartami mogą płacić zarówno w tradycyjnych placówkach handlowo-usługowych, jak i w sklepach internetowych. W fazie edukacyjnej kampanii wykorzystano 30-sekundowy spot reklamowy emitowany w telewizji oraz w internecie, a także...

Celem kampanii było przypomnienie użytkownikom kart Visa, że tymi samymi kartami mogą płacić zarówno w tradycyjnych placówkach handlowo-usługowych, jak i w sklepach internetowych. W fazie edukacyjnej kampanii wykorzystano 30-sekundowy spot reklamowy emitowany w telewizji oraz w internecie, a także reklamę prasową i outdoorową. Na etapie aktywacyjnym promowano płatności kartami Visa u największych w Polsce e-retailerów.