Oriflame The One - wiata przystankowa

  • Klient Oriflame
  • Branża Kosmetyka/ pielęgnacja
  • Rok produkcji 2014
  • Produkt The One
  • Kategorie Kampanie interaktywne, Reklama outdoor, Street marketing

Większość marek kosmetycznych głównie komunikuje się w telewizji i magazynach kobiecych, w internecie dominują kampanie bannerowe i sekcje specjalne, zaś w OOH – standardowe tablice lub citylighty. Silniejsze brandy organizują też akcje w przestrzeni miejskiej, gdzie puszcza się bańki mydlane i...

Większość marek kosmetycznych głównie komunikuje się w telewizji i magazynach kobiecych, w internecie dominują kampanie bannerowe i sekcje specjalne, zaś w OOH – standardowe tablice lub citylighty. Silniejsze brandy organizują też akcje w przestrzeni miejskiej, gdzie puszcza się bańki mydlane i rozdaje balony. Na tym tle interaktywny katalog na ekranie dotykowym na przystanku był sporą nowością. Podobne rozwiązania były już używane, choć nigdy w kategorii kosmetycznej – wiatę przystankową wcześniej wykorzystał Getin Bank. Korzystanie z gotowych rozwiązań oznaczałoby jednak zbytnie nagięcie treści do formy. Wykorzystanie wideokonferencji i umożliwienie rozmowy z konsultantką za pośrednictwem reklamy zewnętrznej było rozwiązaniem zupełnie nowym, a zarazem najlepiej dopasowanym do briefu.