Oswoić ciemność

  • Klient Stowarzyszenie Tęcza
  • Branża
  • Rok produkcji 2012
  • Produkt kampania 1%
  • Kategorie Reklama outdoor

Zadanie Kampania społeczna 1% dla Stowarzyszenia Tęcza, którego celem jest edukacja i rehabilitacja dzieci niewidomych i słabo widzących. Tęcza nie chce iść na łatwiznę i walczyć o darczyńców przekazem budzącym litość, ale nie stać jej również na dużą kampanię medialną. Idea Dzięki miłości...

Zadanie Kampania społeczna 1% dla Stowarzyszenia Tęcza, którego celem jest edukacja i rehabilitacja dzieci niewidomych i słabo widzących. Tęcza nie chce iść na łatwiznę i walczyć o darczyńców przekazem budzącym litość, ale nie stać jej również na dużą kampanię medialną. Idea Dzięki miłości i profesjonalnej opiece Tęcza pomaga swoim podopiecznym oswoić ciemność, w której żyją. Przekazując 1% swojego podatku, możesz pomóc oswoić ciemność. Kampania Oswojona Ciemność przybiera różne postaci, które odpowiadają rodzajom stosowanych w Tęczy terapii. Nasi bohaterowie na plakatach, ulotkach i w Internecie (kampania, strona, facebook) udowadniają swoim przykładem, że ciemność nie musi być wcale taka zła, o ile pomożesz ją oswoić. Dodatkowym wsparciem był specjalnie obrandowany program do rozliczeń podatkowych. Pprzygotowaliśmy również specjalną aplikację na facebooka „Twoja Ciemność”. W zależności od metody oswajania (dźwięk, dotyk, uczucie) nasza ciemność przybierała różne kształty. Dorosła, oswojona ciemność zostawiała nam nieokrzesane potomstwo, które mogliśmy wysłać swoim znajomym. Udało się! Stworzyliśmy kampanię, która pomogła Tęczy zdobyć przychylność partnerów medialnych i lepszą przestrzeń reklamową. Pomimo rezygnacji z agresywnego tonu, kampania była zauważalna, zapamiętywana i przyniosła czterokrotny zwrot zainwestowanych w media pieniędzy! Więcej na: http://www.k2.pl/#!/pl/realizacje/element/tecza-oswoic-ciemnosc/