Pieniądze mogą pokonać raka

  • Klient Alivia - Fundacja Onkologiczna Osób Młodych
  • Branża Non profit
  • Rok produkcji 2013
  • Produkt 1% podatku
  • Kategorie Animacja i gry, Kampanie społeczne i CSR, Reklama Film/TV

Celem jest przełamanie schematów w mówieniu i myśleniu o leczeniu raka – odejście od wzniosłego tonu, pokazanie wprost brutalnej rzeczywistości i konkretnych aspektów walki z chorobą oraz zachęcenie ludzi do działania, w tym wymiernego gestu: wsparcia finansowego. W tytanicznej walce z potężną...

Celem jest przełamanie schematów w mówieniu i myśleniu o leczeniu raka – odejście od wzniosłego tonu, pokazanie wprost brutalnej rzeczywistości i konkretnych aspektów walki z chorobą oraz zachęcenie ludzi do działania, w tym wymiernego gestu: wsparcia finansowego. W tytanicznej walce z potężną postacią raka zmierzy się świnka – skarbonka.