Poczuj Chemię

  • Klient PKN Orlen S.A.
  • Branża Nauka i wypoczynek
  • Rok produkcji 2012
  • Produkt kampania edukacyjna
  • Kategorie Animacja i gry, Aplikacje i serwisy mobilne, Buzz marketing, Działania PR, Reklama w mediach społecznościowych, Serwisy internetowe

Poczuj Chemię – PKN Orlen S.A. Cel Nauka chemii poprzez zabawę z pomocą nowoczesnych technologii i ukazanie jej w luźnej, młodzieżowej formie. Zainteresowanie chemią uczniów szkół gimnazjalnych i nie tylko. Idea Stworzenie nowoczesnej formy komunikacji z młodzieżą. Znalezienie...

Poczuj Chemię – PKN Orlen S.A. Cel Nauka chemii poprzez zabawę z pomocą nowoczesnych technologii i ukazanie jej w luźnej, młodzieżowej formie. Zainteresowanie chemią uczniów szkół gimnazjalnych i nie tylko. Idea Stworzenie nowoczesnej formy komunikacji z młodzieżą. Znalezienie przystępnej i ciekawej metody na zaznajomienie uczniów z nauką chemii. Realizacja Na potrzeby akcji nakręcono krótkie filmy, w których bohaterowie – Cyryl i Drożdżówa – w luźny i żartobliwy sposób prezentowali doświadczenia chemiczne. Produkcje były punktem wyjścia do opowieści o chemii, zaś ich bohaterowie - przewodnikami po całym serwisie www. Na portalu znaleźć można m.in. interaktywną Tablicę Mendelejewa, informacje naukowe, a także rozmaite konkursy. Zakładka „Lekcja chemii” pozwala na zgłoszenie się do udziału w szkolnym programie edukacyjnym sponsorowanym przez PKN ORLEN S.A. Interakcję z odwiedzającymi stronę zapewnia ciągła aktualizacja serwisu. Akcję wspiera dedykowany fanpage na Facebooku „Poczuj Chemię”, gdzie znaleźć można codziennie świeżą porcję ciekawostek i żartów ze świata chemii.