Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ambicją Pernod Ricard było stworzenie nowej marki, która miałaby konkurować na półce z wódkami typu Chopin czy Belvedere. Wódka miała być produkowana z najwyższej jakości polskiego zboża i przy użyciu najczystszej źródlanej wody. Dlatego marka została osadzona w regionie, który kojarzy się Polakom...
Ambicją Pernod Ricard było stworzenie nowej marki, która miałaby konkurować na półce z wódkami typu Chopin czy Belvedere. Wódka miała być produkowana z najwyższej jakości polskiego zboża i przy użyciu najczystszej źródlanej wody. Dlatego marka została osadzona w regionie, który kojarzy się Polakom z czystą i niedostępną naturą – w Bieszczadach. Góry, puszcza, dziewicza przyroda, ostoja zwierząt i ludzi pragnących ciszy i spokoju. Finalny design wódki Ostoya, w oczywisty sposób odwołuje się do "dziedzictwa natury", ale podany jest w nowoczesny sposób. Opakowanie wpisuje się we współczesne kody premium: cechuje je minimalizm, pastele i naturalizm.