Polska wódka w sektorze premium

  • Klient Pernod Ricard
  • Branża Napoje alkoholowe
  • Rok produkcji 2017
  • Produkt OSTOYA
  • Kategorie Launch, Opakowania, Design, Żywność, Napoje alkoholowe

Ambicją Pernod Ricard było stworzenie nowej marki, która miałaby konkurować na półce z wódkami typu Chopin czy Belvedere. Wódka miała być produkowana z najwyższej jakości polskiego zboża i przy użyciu najczystszej źródlanej wody. Dlatego marka została osadzona w regionie, który kojarzy się Polakom...

Ambicją Pernod Ricard było stworzenie nowej marki, która miałaby konkurować na półce z wódkami typu Chopin czy Belvedere. Wódka miała być produkowana z najwyższej jakości polskiego zboża i przy użyciu najczystszej źródlanej wody. Dlatego marka została osadzona w regionie, który kojarzy się Polakom z czystą i niedostępną naturą – w Bieszczadach. Góry, puszcza, dziewicza przyroda, ostoja zwierząt i ludzi pragnących ciszy i spokoju. Finalny design wódki Ostoya, w oczywisty sposób odwołuje się do "dziedzictwa natury", ale podany jest w nowoczesny sposób. Opakowanie wpisuje się we współczesne kody premium: cechuje je minimalizm, pastele i naturalizm.