Przeżyj to w IMAX!

  • Klient Cinema-City IMAX
  • Branża Dobra konsumpcyjne różne w tym artykuły luksusowe
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Promocja filmu "Interstellar"
  • Kategorie Active Advertising, Akcje specjalne, Event marketing, Kampanie interaktywne, Launch, Reklama Digital

Aby wypromować film "Interstellar" przygotowaliśmy Digital Out Of Home z prawdziwie ludzkim obliczem. Filmy oglądane w kinie IMAX (kina IMAX są częścią Cinema City) to jedyne w swoim rodzaju doświadczenie filmowe. Niezwykłe doznania zapewnia niespotykanie duży ekran (14m wysokości x 24m...

Aby wypromować film "Interstellar" przygotowaliśmy Digital Out Of Home z prawdziwie ludzkim obliczem. Filmy oglądane w kinie IMAX (kina IMAX są częścią Cinema City) to jedyne w swoim rodzaju doświadczenie filmowe. Niezwykłe doznania zapewnia niespotykanie duży ekran (14m wysokości x 24m szerokości) i uznawana za najlepszą na świecie technologia IMAX 3D. W ramach przeprowadzonej przez nas kampanii „Przeżyj to w IMAX” postanowiliśmy zapewnić widzom niespotykane wrażenia z obcowania z reklamą filmu „Interstellar” wyświetlanego w kinach Cinema City IMAX. Stworzony przez nas DOOH, umieszczony w centrach handlowych w Warszawie, Łodzi i Krakowie w unikalny sposób łączył interaktywne technologie (Adobe AIR + Wowza + TCP Socket Server + LTE) z żywym, działającym w czasie rzeczywistym… zawodowym lalkarzem. Dobrze czytacie. Lalkarzem, który widzi, słyszy, mówi, zaczepia i nagradza aktywne osoby, drukując dla nich bilet, który mogą odebrać z poziomu interaktywnego citylight’u. Zastosowaliśmy skomplikowaną technologię, której w żaden sposób nie odczuwał widz. Z jego perspektywy, była to prosta, angażująca interaktywna zabawa. Byliśmy obecni w 3 centrach handlowych w Łodzi, Warszawie i Krakowie przez 6 aktywnych dni, w trakcie których 2100 osób weszło w interakcję z niezwykłym citylightem. Akcja odnotowała 20 000 interakcji na FB i prawie 100 000 obejrzeń filmu z akcji. W sumie 1,5 mln osób w Internecie dowiedziało się o innowacyjnym projekcie Cinema – City IMAX