Rób to, w co wierzysz - Johnnie Walker

  • Klient Diageo
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Johnnie Walker
  • Kategorie PR&Event, Digital&Mobile

Komunikując nową kampanię Keep Walking, projekt „Rób to, w co wierzysz” zaangażowaliśmy ikonę kina Bogusława Lindę oraz legendę hip-hopu Wojtka Sokoła, osobowości będące na szczycie, ale dalej rozwijające się w myśl idei „Rób to, w co wierzysz”. Dotarliśmy do szerokiej grupy odbiorców, tych...

Komunikując nową kampanię Keep Walking, projekt „Rób to, w co wierzysz” zaangażowaliśmy ikonę kina Bogusława Lindę oraz legendę hip-hopu Wojtka Sokoła, osobowości będące na szczycie, ale dalej rozwijające się w myśl idei „Rób to, w co wierzysz”. Dotarliśmy do szerokiej grupy odbiorców, tych wychowanych na filmach Lindy i młodszych fanów hip-hopu.