Rozrywka, Informacje, Muzyka(kable), Muzyka(instrumenty)

  • Klient Radio ZET
  • Branża
  • Rok produkcji 2010
  • Produkt Radio ZET
  • Kategorie Reklama Film/TV

Radio Zet zmienia się. Z jednej strony chce pozyskać młodszych słuchaczy, z drugiej ocieplić swój wizerunek, jako radia, z wyjątkowymi programami prowadzonymi przez wyjątkowych ludzi. W tym celu agencja TBWA przygotowała nietypową w historii Zetki serię nowoczesnych animacji, pokazujących świat...

Radio Zet zmienia się. Z jednej strony chce pozyskać młodszych słuchaczy, z drugiej ocieplić swój wizerunek, jako radia, z wyjątkowymi programami prowadzonymi przez wyjątkowych ludzi. W tym celu agencja TBWA przygotowała nietypową w historii Zetki serię nowoczesnych animacji, pokazujących świat ludzi radia. Pomysł na media także był niekonwencjonalny. Silna kampania przeprowadzona została jedynie podczas dwóch weekendów stycznia.