Socha ma ochroniarza

  • Klient Unilever
  • Branża
  • Rok produkcji 2010
  • Produkt Rexona
  • Kategorie Active Advertising, Buzz marketing, Reklama Digital, Viral Marketing

Zadanie: przekonanie konsumentek, że antyperspiranty Rexony dają 24 godzinną ochronę przed poceniem. Założenie: wykorzystanie Małgorzaty Sochy, aktorki, ambasadorki marki Rexona Rozwiązanie: Agencja przygotowała kampanię w formie plotki wg. której Małgosia socha zatrudniła ochroniarza, z którym...

Zadanie: przekonanie konsumentek, że antyperspiranty Rexony dają 24 godzinną ochronę przed poceniem. Założenie: wykorzystanie Małgorzaty Sochy, aktorki, ambasadorki marki Rexona Rozwiązanie: Agencja przygotowała kampanię w formie plotki wg. której Małgosia socha zatrudniła ochroniarza, z którym nie rozstaje się przez cały dzień