Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ogonówka 12,99 zł, piwo 1,99 zł, papier toaletowy 8,99 zł. Dla reklamodawcy i agencji - teoretycznie niewdzięczny kawałek chleba (0,99 zł). Zarekomendowaliśmy Tesco wprowadzenie formatu komunikacyjnego, który dołożyłby do cotygodniowych kampanii taktycznych cegiełkę wizerunkową. Stworzyliśmy...
Ogonówka 12,99 zł, piwo 1,99 zł, papier toaletowy 8,99 zł. Dla reklamodawcy i agencji - teoretycznie niewdzięczny kawałek chleba (0,99 zł). Zarekomendowaliśmy Tesco wprowadzenie formatu komunikacyjnego, który dołożyłby do cotygodniowych kampanii taktycznych cegiełkę wizerunkową. Stworzyliśmy sielankową rodzinę, jakich wiele - pani domu dogląda wszystkiego i wszystko organizuje, a pan domu trochę przy tym bałagani. Oto recepta na wizerunkowy sukces i efektywność wydatków reklamowych - poziom świadomości kopii reklamowych, dopasowanie kopii do marki, a także atrybuty wizerunkowe marki stale na wysokich poziomach.