Theraflu Thermoscanner

  • Klient GlaxoSmithKline Consumer Healthcare
  • Branża Leki i suplementy diety
  • Rok produkcji 2016
  • Produkt Theraflu
  • Kategorie Active Advertising, Media, Digital&Mobile

Podczas szczytu sezonu grypowego stworzyliśmy dla marki Theraflu narzędzie ułatwiające zdiagnozowanie grypy szybciej niż kiedykolwiek. Tak powstał pierwszy na świecie interaktywny nośnik reklamowy mierzący gorączkę – jeden z pierwszych objawów grypy. Theraflu Thermoscanner pozwalał też na zrobienie...

Podczas szczytu sezonu grypowego stworzyliśmy dla marki Theraflu narzędzie ułatwiające zdiagnozowanie grypy szybciej niż kiedykolwiek. Tak powstał pierwszy na świecie interaktywny nośnik reklamowy mierzący gorączkę – jeden z pierwszych objawów grypy. Theraflu Thermoscanner pozwalał też na zrobienie sobie thermo-selfie i wysłanie go znajomym.