Top Dan - grywalizacja

  • Klient Danone
  • Branża Żywność
  • Rok produkcji 2017
  • Produkt produkty Danone
  • Kategorie B2B, Digital&Mobile

Codzienne zadania przedstawicieli zmieniliśmy w misje pilotów rodem z filmu „Top Gun”. Głównym celem programu było zmniejszenie rotacji wśród przedstawicieli handlowych Danone i wzmocnienie ich więzi z marką. Udało się to osiągnąć dzięki wykorzystaniu grywalizacji. Każda misja zakładała osiągnięcie...

Codzienne zadania przedstawicieli zmieniliśmy w misje pilotów rodem z filmu „Top Gun”. Głównym celem programu było zmniejszenie rotacji wśród przedstawicieli handlowych Danone i wzmocnienie ich więzi z marką. Udało się to osiągnąć dzięki wykorzystaniu grywalizacji. Każda misja zakładała osiągnięcie wyznaczonego celu perfect store. Jego zrealizowanie dawało zespołowi możliwość wyboru miejsca na wyjazd integracyjny, co dodatkowo wzmacniało ducha zespołu. Program jest realizowany nieprzerwanie od 2015 roku. Na potrzeby programu opracowano dedykowaną komunikację mailową i obszerną platformę WWW.topdan.pl