Ucieczka z Akademika

  • Klient Unilever
  • Branża FMCG
  • Rok produkcji 2009
  • Produkt Knorr Nudle
  • Kategorie Animacja i gry, Film internetowy i mobilny, Kampanie interaktywne, Projektowanie graficzne, Reklama Digital, Reklama interaktywna, Reklama w mediach społecznościowych, Serwisy internetowe, Strategia zintegrowana, Viral Marketing

Wielowątkowa kampania wizerunkowa budująca emocjonalne zaangażowanie konsumentów. Działania promocyjne, skierowane do studentów, angażujące ich w wieloetapową rozgrywkę online-offline. W celu dotarcia do młodych odbiorców zaprojektowany został interaktywny konkurs, osadzony w akademickich...

Wielowątkowa kampania wizerunkowa budująca emocjonalne zaangażowanie konsumentów. Działania promocyjne, skierowane do studentów, angażujące ich w wieloetapową rozgrywkę online-offline. W celu dotarcia do młodych odbiorców zaprojektowany został interaktywny konkurs, osadzony w akademickich realiach, bliskich potencjalnym graczom. Zainteresowanie wśród grupy docelowej zostało zbudowane poprzez kampanię display w mediach, popularnych wśród studentów, a także działania ambientowe na uczelniach oraz w akademikach. Dostosowanie formy przekazu reklamowego do oczekiwań jej odbiorców zapewniło 500 000 kontaktów internautów z marką. http://gong.pl/ucieczka-z-akademika