Uważam Rze. Inaczej pisane

  • Klient Presspublica
  • Branża Art. Nieżywnościowe
  • Rok produkcji 2011
  • Produkt Uważam Rze
  • Kategorie Reklama Digital, Reklama Drukowana, Reklama Film/TV, Reklama outdoor

Nowy tygodnik Presspublici miał za zadanie wywołać burzę na polskim rynku mediów. Stworzona przez nas nazwa oraz kampania podkreślają niepokorny charakter periodyku – mówią o tym, że poglądy prezentowane w tygodniku są niepopularne i stoją w kontrze do opinii głoszonych przez resztę mediów w...

Nowy tygodnik Presspublici miał za zadanie wywołać burzę na polskim rynku mediów. Stworzona przez nas nazwa oraz kampania podkreślają niepokorny charakter periodyku – mówią o tym, że poglądy prezentowane w tygodniku są niepopularne i stoją w kontrze do opinii głoszonych przez resztę mediów w Polsce.