Volkswagen Mission Impossible

  • Klient Volkswagen
  • Branża Motoryzacja
  • Rok produkcji 2012
  • Produkt kampania promocyjna
  • Kategorie Buzz marketing, Działania PR, Reklama w mediach społecznościowych

Volkswagen Mission Impossible Cel Wzmocnienie wizerunku samochodów Volkswagen Użytkowe jako aut do ciężkiej pracy. Podkreślenie unikalnych cech poszczególnych modeli. Idea Stworzenie możliwości „wynajęcia” samochodu do specjalnego zadania. Zarówno „zwykli” użytkownicy Facebooka, jak i...

Volkswagen Mission Impossible Cel Wzmocnienie wizerunku samochodów Volkswagen Użytkowe jako aut do ciężkiej pracy. Podkreślenie unikalnych cech poszczególnych modeli. Idea Stworzenie możliwości „wynajęcia” samochodu do specjalnego zadania. Zarówno „zwykli” użytkownicy Facebooka, jak i właściciele firm, mogą przekonać się na własnej skórze, że Volkswagen Użytkowy to niezastąpiony pracownik. Realizacja Samochody Użytkowe Volkswagen czekają na Facebooku na najcięższe zlecenia. Wystarczy skorzystać z aplikacji i „wynająć” odpowiedni model, który najlepiej zrealizuje daną misję. Zleceniodawca opisuje swój problem i zadanie, jakie stawia przed wybranym autem. Może to być zarówno profesjonalne zamówienie, jak i niestandardowa pomoc. Misja, która zdobywa najwięcej głosów Internautów, zostaje zrealizowana. Jej przebieg rejestrują kamery, a efekt końcowy można oglądać na Facebooku i YouTube. Do dyspozycji oddano: pakownego Transportera, wojowniczego Amaroka, niezawodnego Caddy, silnego Craftera, komfortowego Caravelle i wszechstronnego Multivana.