Weź raka na cel

  • Klient Alivia Fundacja Onkologiczna Osób Młodych
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2016
  • Produkt Działalność statutowa Fundacji, foundrising
  • Kategorie

Aktywacja jest częścią zintegrowanej kampanii dla Fundacji Onkologicznej Alivia. Celem akcji jest przełożenie idei walki z rakiem i emocji bohaterki spotu, na realne doświadczenie. W tym celu stworzyliśmy 10 unikatowych tarcz strzeleckich z wizerunkami raka-potwora, aby każdy mógł wziąć go na cel....

Aktywacja jest częścią zintegrowanej kampanii dla Fundacji Onkologicznej Alivia. Celem akcji jest przełożenie idei walki z rakiem i emocji bohaterki spotu, na realne doświadczenie. W tym celu stworzyliśmy 10 unikatowych tarcz strzeleckich z wizerunkami raka-potwora, aby każdy mógł wziąć go na cel. Dochód ze sprzedaży tarcz zasila konto Fundacji.