Wieliczka Mine

  • Klient Kopalnia Soli „Wieliczka”
  • Branża Nauka i wypoczynek
  • Rok produkcji 2012
  • Produkt Aplikacja mobilna
  • Kategorie Animacja i gry, Aplikacje i serwisy mobilne, Buzz marketing, Działania PR

Kopalnia Soli „Wieliczka” Cel Budowa nowoczesnego wizerunku i komunikacja z turystami. Zaangażowanie użytkowników smartfonów i tabletów, zachęcenie ich do odwiedzin Kopalni Soli „Wieliczka”. Idea Stworzenie i realizacja koncepcji prezentacji zabytkowej Kopalni użytkownikom urządzeń...

Kopalnia Soli „Wieliczka” Cel Budowa nowoczesnego wizerunku i komunikacja z turystami. Zaangażowanie użytkowników smartfonów i tabletów, zachęcenie ich do odwiedzin Kopalni Soli „Wieliczka”. Idea Stworzenie i realizacja koncepcji prezentacji zabytkowej Kopalni użytkownikom urządzeń mobilnych. Realizacja Multimedialny, interaktywny przewodnik pozwoli wczuć się przez chwilę w niezwykłą atmosferę panującą w solnych podziemiach. Podczas wyprawy odwiedzić można 10 solnych komór, obejrzeć je ze szczegółami dzięki panoramom 360 i poznać ich intrygującą historię. Użytkownicy iPadów mają możliwość wzięcia udziału w „zwiedzaniu z przygodą”, podczas którego podejmują się misji znalezienia ukrytych solnych kryształów, dzięki którym odkryją tajemnicę Sekretnej Komory. Start aplikacji pozytywnie przyjęły media, m.in. PAP, Newsweek Polska czy Gazeta Wyborcza, jak również specjaliści branży mobilnej. Wyrazem tego są m.in. tytuł Mobile of The Day nadawany przez The FWA, MIXX Award 2012 oraz nagroda Mobile Trends Awards. W pierwszym dniu aplikacja dostała maksymalną liczbę gwiazdek Reviewer’s Choice od FileDir.com. Doceniło ją również Google zapraszając do "Creative Sandbox".