Wolne Wybory

  • Klient NETIA
  • Branża
  • Rok produkcji 2009
  • Produkt wizerunek+internet+telefon
  • Kategorie

Claimem i mottem Netii jest "wolność wyboru". Kampania bazuje na przełomowym pomyśle, by z Netii zrobić pierwszą demokratyczną korporację na świecie. Dlatego daliśmy Klientom prawdziwą wolność wyboru. Sami mogli wybrać nową twarz Netii i zdecydować która z cech marki jest dla nich najistotniejsza....

Claimem i mottem Netii jest "wolność wyboru". Kampania bazuje na przełomowym pomyśle, by z Netii zrobić pierwszą demokratyczną korporację na świecie. Dlatego daliśmy Klientom prawdziwą wolność wyboru. Sami mogli wybrać nową twarz Netii i zdecydować która z cech marki jest dla nich najistotniejsza. Walczyli o zwycięstwo: P.Adamczyk, M.Różczka, T.Kot