Zaproszenie, które wróciło z kosza.

  • Klient Toyota Motor Poland
  • Branża
  • Rok produkcji 2010
  • Produkt Dni otwarte nowej Toyoty Auris
  • Kategorie Active Advertising

Zaprosiliśmy ludzi na dni otwarte nowej Toyoty Auris wysyłając im zaproszenie, które sugerowało, że już kiedyś je dostali, zignorowali i wyrzucili do kosza. Teraz zaproszenie wróciło jako zmięta kartka papieru. Fakt, że zaproszenie wróciło uświadamia jego adresatom, jak wielki popełnili...

Zaprosiliśmy ludzi na dni otwarte nowej Toyoty Auris wysyłając im zaproszenie, które sugerowało, że już kiedyś je dostali, zignorowali i wyrzucili do kosza. Teraz zaproszenie wróciło jako zmięta kartka papieru. Fakt, że zaproszenie wróciło uświadamia jego adresatom, jak wielki popełnili błąd.