GoldenSubmarine

Niezależna agencja postdigitalowa.

Najważniejsze tytuły: Agencja interaktywna roku: 2013, 2017, 2018 i wyróżnienie Partner na lata wg M&MP oraz Zaufanie Roku 2016, Wynik Roku 2017, Efektywność Roku 2018 wg Press.

Wierzymy, że...

Niezależna agencja postdigitalowa.

Najważniejsze tytuły: Agencja interaktywna roku: 2013, 2017, 2018 i wyróżnienie Partner na lata wg M&MP oraz Zaufanie Roku 2016, Wynik Roku 2017, Efektywność Roku 2018 wg Press.

Wierzymy, że znajdujemy się w przełomowym momencie, w którym światy offline i online w płynny sposób przenikają się nawzajem, a granice między tym co realne a cyfrowe – zatarły się. Jesteśmy przekonani, że nowa rzeczywistość wymaga nowatorskiego podejścia do komunikacji marketingowej, które uwzględnia nowe warunki gry w postdigitalu.

Wierzymy, że bazując na własnym doświadczeniu, wiedzy i kompetencjach, możemy skutecznie planować i tworzyć warunki sprzyjające dialogowi marki z konsumentem – takiemu dialogowi, który uwzględnia rzeczywistość postdigitalową oraz w szczególny sposób zmienne, konkurencyjne i złożone otoczenie biznesowe.

Adres

Grzybowska 5a
00-132 Warszawa
22 462 77 77

Reprezentant:
Grzegorz Krzemień

Kompetencje

Analityka internetowa UX, Brand consulting, Branded content, Content Marketing, Digital branding, E-commerce / e-services / m-commerce, Filmy reklamowe, Identyfikacja wizualna marki, Influencer Marketing, Kampanie interaktywne, Kreacja ATL, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Serwisy...

Analityka internetowa UX, Brand consulting, Branded content, Content Marketing, Digital branding, E-commerce / e-services / m-commerce, Filmy reklamowe, Identyfikacja wizualna marki, Influencer Marketing, Kampanie interaktywne, Kreacja ATL, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Serwisy www, Social Media, Strategia komunikacji on-line

Kluczowi klienci

Carrefour, CEDC: Żubrówka i Husaria, Ciech Group, Citi Handlowy, E.Wedel, Grupa OLX - Fixly, Grupa Żywiec (Specjal, Leżajsk, Brackie, Tatra), Monte, NESCAFÉ, NIVEA, ŠKODA, UPC.

Carrefour, CEDC: Żubrówka i Husaria, Ciech Group, Citi Handlowy, E.Wedel, Grupa OLX - Fixly, Grupa Żywiec (Specjal, Leżajsk, Brackie, Tatra), Monte, NESCAFÉ, NIVEA, ŠKODA, UPC.

Monte Team Snack

GoldenSubmarine

Wspólnie z Get Hero i domem mediowym Carat, przygotowaliśmy kampanię Monte ...

Legenda Północy

GoldenSubmarine

Jedna z największych piwnych marek regionalnych Europy, która przez lata ob...

ŠKODA Auto Muzyka

GoldenSubmarine

W konkursie ŠKODA Auto Muzyka wspólnie z internautami stworzyliśmy idealną ...

Serial Zakręcone

GoldenSubmarine

Pomagamy kobietom spojrzeć na ich codzienne problemy z dystansem. Agnieszka...

PIELĘGNUJ BLISKOŚĆ W ŚWIĘTA

GoldenSubmarine

Boże Narodzenie to czas, na który wszyscy czekamy. W dzisiejszym świecie st...

Zostań sprzymJEŻencem

GoldenSubmarine

Dziki Sad – połączenie soczystego smaku cydru i charakteru piwa. Każdy też ...

Wieliczka Mine

GoldenSubmarine

Kopalnia Soli „Wieliczka” Cel Budowa nowoczesnego wizerunku i komunik...

Akcja specjalna Otwartego Konta Oszczędnościowego

GoldenSubmarine

Według badań TNS Polska, ponad połowa młodych osób (19-30 lat) w ogóle nie ...

Program 21 dni

GoldenSubmarine

Cel Zachęcenie uczestników do nauki systematycznego oszczędzania. Pokazani...

Aplikacja mobilna WWF Poradnik

GoldenSubmarine

Cel Edukacja ekologiczna Polaków przy pomocy aplikacji mobilnej. Promocja ...

Ciasteczka

GoldenSubmarine

„Strona wykorzystuje pliki cookies. Akceptujesz?” – widujemy tę informację ...

ŠKODA Yeti App

GoldenSubmarine

Cel Interaktywna prezentacja modelu Yeti na iPada. Podkreślenie wizeru...

Poczuj Chemię

GoldenSubmarine

Poczuj Chemię – PKN Orlen S.A. Cel Nauka chemii poprzez zabawę z pomo...

ŠKODA Auto Muzyka

GoldenSubmarine

Cel Wyłonienie najlepszej muzyki do słuchania podczas jazdy samochodem. Wy...

Volkswagen Mission Impossible

GoldenSubmarine

Volkswagen Mission Impossible Cel Wzmocnienie wizerunku samochodów V...

Forum IAB 2010 i Mixx Awards

GoldenSubmarine

Podsumowanie konferencji Forum IAB oraz gali MIXX Awards 2010 w formie info...

ŠKODA TestShow

GoldenSubmarine

Cel Zaangażowanie internautów w budowanie wizerunku i emocji wokół samoc...