MullenLowe Warsaw

LOWE Warsaw jest obecna na polskim rynku od 2001 r. Jesteśmy agencją full service, oferującą usługi w zakresie doradztwa strategicznego oraz kreacji we wszystkich kanałach komunikacji z konsumentem. Tym, co nas wyróżnia, jest zespół, który tworzą ludzie z...

LOWE Warsaw jest obecna na polskim rynku od 2001 r. Jesteśmy agencją full service, oferującą usługi w zakresie doradztwa strategicznego oraz kreacji we wszystkich kanałach komunikacji z konsumentem. Tym, co nas wyróżnia, jest zespół, który tworzą ludzie z pasją, potrafiący interdyscyplinarnie podejść do każdego problemu marketingowego. Dzięki temu każdy z naszych Klientów otrzymuje pełne rozwiązanie komunikacyjne, służące rozwojowi biznesu.

Częścią Agencji LOWE Warsaw jest Agencja LOWE Open, specjalizująca się w projektach digital, BTL i shopper marketingowych. Najważniejsi Klienci Agencji to: Unilever (marki Knorr, Rama, Kasia, Domestos, Cif), firmy ubezpieczeniowe Warta i HDI, Pernod Ricard Polska (marki Wyborowa, Ballantines, Luksusowa, Chivas, The Glenlivet), SEAT oraz bank BNP. Agencja pracuje też projektowo dla Klientów z branży farmaceutycznej i licznych Klientów z branży FMCG.

Agencja została wyróżniona w raporcie Media Marketing w 2012 roku.

Adres

Domaniewska 39
02-672 Warszawa
223120100

Reprezentant:
Robert Winiarski Kinga Grzelewska

Kompetencje

Akcje specjalne, Branded content, Koordynacja kampanii międzynarodowych, Kreacja ATL, Kreacja BTL, Marketing szeptany, Produkcja, Programy lojalnościowe B2C, Programy motywacyjne B2B, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Smart use of data, Viral Marketing

Akcje specjalne, Branded content, Koordynacja kampanii międzynarodowych, Kreacja ATL, Kreacja BTL, Marketing szeptany, Produkcja, Programy lojalnościowe B2C, Programy motywacyjne B2B, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Smart use of data, Viral Marketing

Kluczowi klienci

Unilever (Knorr, Rama, Kasia, Cif, Domestos), Warta i HDI, Pernord Ricard Polska (Wyborowa, Ballantines, Luksusowa, Chivas, The Glenlivet), SEAT, bank BNP, domiporta.pl

Unilever (Knorr, Rama, Kasia, Cif, Domestos), Warta i HDI, Pernord Ricard Polska (Wyborowa, Ballantines, Luksusowa, Chivas, The Glenlivet), SEAT, bank BNP, domiporta.pl

Heartbeats

MullenLowe Warsaw

Kampania rebrandingowa Warty

MullenLowe Warsaw

Potrzebowaliśmy innowacyjnego podejścia, które zbuduje nowoczesny wizerunek...

"Dompirota.pl - Do szukania mieszkania"

MullenLowe Warsaw

Kampania pokazująca z przymrużeniem oka powody do zmiany swojego mieszkania...

Generał

MullenLowe Warsaw

W styczniu 2013 pojawiła się nowa kampania wizerunkowa wspierająca Gorący K...

"Obudź w sobie lwa"

MullenLowe Warsaw

Witryna oparta na wyjątkowym konkursie nawiązującym do głównego przekazu ka...

Legenda Dzikiego Zachodu

MullenLowe Warsaw

Wprowadzając na polski rynek bourbon Four Roses z portfolio Pernod Ricard w...

Góry

MullenLowe Warsaw

Producent wódki Wyborowa ostrzega narciarzy, że picie alkoholu na nartach m...

"Jak jej to powiedzieć?"

MullenLowe Warsaw

Ponad 60% Polek na co dzień nie używa antyperspirantu. Jak przekonać by za...

Opakowania

MullenLowe Warsaw

Billboardy nawiązujące stylistyką do opakowań konkretnych produktów mają pr...

PSY

MullenLowe Warsaw

Przywrócimy kształt Twojemu pupilowi

Republika Teatru

MullenLowe Warsaw

Dzięki zabawie w proklamowaną Republikę Teatru chcieliśmy pokazać, ze teatr...

30. Warszawskie Spotkania Teatralne

MullenLowe Warsaw

Design zaprojektowany dla Warszawskich Spotkań Teatralnych oddaje przewodni...

32. WST

MullenLowe Warsaw

Warszawskie Spotkania Teatralne to stołeczny przegląd najciekawszych spekta...

Luksus Przewraca w Głowach

MullenLowe Warsaw

Luksus Przewraca w Głowach – My przewróciliśmy do góry nogami butelki na ...

Ciemna Strona – Wall 2020

MullenLowe Warsaw

Nasz cel to uświadomienie zagrożenia blackoutami w Polsce. Facebook jest ...

Na Polaka

MullenLowe Warsaw

Kiedy nie ma czasu na przygotowanie posiłku, chodzi się na „turka“, „chińc...

Posłuchaj, aby zrozumieć

MullenLowe Warsaw

Wokół nas coraz więcej obrazów rzeczywistości. Ale czy zawsze potrafimy odc...

Zerwij psa z łańcucha

MullenLowe Warsaw

Zmień pieskie życie, zerwij psa z łańcucha.

Parasole

MullenLowe Warsaw

Kampania reklamowa warszawskiej pracowni, która od 1931 roku wytwarza ręczn...

Cif Kuchnia

MullenLowe Warsaw

Insight:Kobiety po sprzątnięciu domu chciałyby by efekt czystości utrzymał ...

Cif Łazienka

MullenLowe Warsaw

Insight:Kobiety po sprzątnięciu domu chciałyby by efekt czystości utrzymał ...

Viva jest tylko jedna

MullenLowe Warsaw

"Viva jest tylko jedna" to myśl, która podkreśla wyjątkową pozycje telewizj...

Cif Naklejka

MullenLowe Warsaw

Cif Power Cream z technologią Active Shield, która działa jak ochronny pokr...

"Bitki w sosie z czerwonego wina"

MullenLowe Warsaw

Flamandzka martwa natura? Nie! Bitki w sosie winnym Knorr.

"Bitki w sosie z czerwonego wina"

MullenLowe Warsaw

Flamandzka martwa natura? Nie! Bitki w sosie winnym Knorr.

Kartka Noworoczna 2011

MullenLowe Warsaw

Na naprawdę przyjemny rok wysłaliśmy naszym znajomym kartkę w formie notesu...

Góry

MullenLowe Warsaw

Producent wódki Wyborowa ostrzega narciarzy, że picie alkoholu na nartach m...

Brakuje 1 %

MullenLowe Warsaw

Kampania reklamowa zachęcająca do przekazania 1% podatku dochodowego na rze...