UM

Jesteśmy domem mediowym z szerokimi kompetencjami w dziedzinie zintegrowanej komunikacji. W ramach naszej usług oferujemy m.in. badania marketingowe, doradztwo biznesowe, opracowanie strategii komunikacji, planowanie i zakup mediów , performance marketing,...

Jesteśmy domem mediowym z szerokimi kompetencjami w dziedzinie zintegrowanej komunikacji. W ramach naszej usług oferujemy m.in. badania marketingowe, doradztwo biznesowe, opracowanie strategii komunikacji, planowanie i zakup mediów , performance marketing, obsługę działań SEM/SEO, kompleksowa obsługę w mediach społecznościowych oraz ekonometrię. Naszym celem jest precyzyjne dotarcie do grupy docelowej oraz zrealizowanie założeń biznesowych klienta - Better Science, Better Art., Better Outcome.

Nasze podejście do komunikacji opieramy na koncepcji MOMENTS BUILD MOMENTUM FOR BRANDS.

Adres

Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
693210510

Reprezentant:
Justyna Mazur

Kompetencje

Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM, SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa

Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM, SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa

Kluczowi klienci

Grupa Allegro, PLL Lot, Bakoma, HBO Polska, Orkla Health, Colian, Media Saturn, Microsoft

Grupa Allegro, PLL Lot, Bakoma, HBO Polska, Orkla Health, Colian, Media Saturn, Microsoft

Cloud Power

UM

Kampania promująca nowe usługi Cloud Computing, której celem było budowanie...

IE9 - pin up

UM

W celu wyróżnienia się w kategorii wykorzystaliśmy unikatową funkcjonalność...

IE9 - Twoja stara

UM

Kampania launchująca nową wersję przeglądarki Internet Explorer. Musieliśmy...

MasterCard bezcenny partner

UM

Dla MasterCard bardzo ważna jest obecnośc w miejscu zakupu. Naszym wyzwani...

MasterCard PayPass

UM

Głównym celem jest edukacja konsumenta, że PayPass to nowoczesna, szybka i ...

Windows 8 i Twoje pasje

UM

Kampania wspierała debiut Windowsa 8. Jej celem było pokazanie, że każdy uż...

Metodologia badania SHOPPER SCIENCES

UM

W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, wprowadziliśmy badanie SHOPPER SCIEN...

Zero bujdy - więcej realu

UM

Aplikacja skierowana do młodych osób ułatwiająca możliwość poznania nowych ...

Portfel prawdziwie wirtualny

UM

Stworzenia prawdziwie zintegrowanego portfela wirtualnego poprzez przeniesi...

Kamień z serca

UM

Korporacje

UM

Cykl Rotunda PKO Banku Polskiego

UM

Kampania: Nawiązanie do historii Polski - Konstytucja 3 Maja oraz Powstanie...

Polkomtel - RARKA

UM

Polkomtel - RARKA Wprowadzenie do słownika Polaków i powszechnego użytku...

SEAT Leon bohaterem teledysku Kayah

UM

SEAT Leon bohaterem teledysku promującego nową płytę Kayah "Jak skała". Inn...

Polkomtel - 36,6

UM

Marka 36,6 - marka dla ludzi młodych lubiących życie bez zobowiązań Nowa...

POLOPIRYNA. HARTUJEMY POLSKĘ!

UM

POLOPIRYNA. HARTUJEMY POLSKĘ!

Polska pokolorowana na żółto dzięki kampanii Aviva Commercial Union

UM

Głównym celem kampanii re-brandingowej było szybkie zbudowanie świadomości ...

Aviva Commercial Union projekt plaża

UM

Aviva Commercial Union - projekt plaża. Naszym zadaniem było zakomunikowani...

Mobil 1

UM

Mobil 1 - Pierwszy raz urządzenie GPS jako nośnik reklamowy

Bohaterowie seriali korzystają z karty Maestro

UM

W związku z niskim poziomem świadomości wśród Polaków jak korzystać z kart,...

Na dzień gadka szmatka w 36,6

UM

Na dzień gadka szmatka w 36,6 - innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrzn...

Zapamiętać naszą nową nazwę to Pikuś - Aviva Commercial Union

UM

Aviva Commercial Union - innowacyjna kampania zintegrowana - Zapamiętać nas...

Aviva Direct edukuje kierowców we wspólnej akcji z Policją

UM

Aviva Direct edukuje kierowców we wspólnej akcji z Policją. Po raz pier...

Surfuj Bezpiecznie z Internet Explorer 8

UM

Odpowiadając na spadek udziałów przeglądarki Internet Explorer 8 wyszliśmy ...

Żuravit w RMF FM

UM

Marka żuravit SOS - suplement diety na problem z drogami moczowymi komuniku...

Aviva w RMF FM

UM

Aviva w RMF FM

Integracja formy i treści w kampanii prasowej Aviva

UM

Integracja formy i treści w kampanii prasowej AVIVA

Szkoła Hotmail

UM

Współpraca z portalem Nasza Klasa, aby w niestandardowy sposób przybliżyć k...

Wieczór Gier Rodzinnych

UM

Mamy z młodymi dziećmi to bardzo trudna grupa z bardzo małym zaufaniem do p...

Nie ma mnie ... poleciałem na wakacje ...

UM

Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły nowe, atrakcyjne połączenia wakacyjn...

Papermate świat zmywalnych długopisów

UM

Długopisy zmywalne Papermate. Musieliśmy zaangażować młodego konsumenta w ś...

Podróże z MasterCard

UM

Akcja MasterCard miała przypomnieć kierowcom, że warto mieć przy sobie i ko...

Wakacje z Avivą

UM

Aviva zaangażowała konsumentów w akcje wakacyjne

Aviva Direct edukuje kierowców we wspólnej akcji z Policją

UM

Aviva Direct edukuje kierowców we wspólnej akcji z Policją

Eliminacje Young Media Lions

UM

Young Media Lions–praca eliminacyjna

Flex Grip Elite

UM

Długopisy - mało angażująca kategoria szczególnie dla osób w wieku licealny...

Multiproduct

UM

Multiproduct - rodzina produktów Microsoft. Od pewnego czasu wszystkie p...

World "Lot MiG-iem"

UM

Bezcenne emocje dzięki karcie kredytowej World MasterCard® Kampania: Wor...

World "Podwodna restauracja"

UM

Bezcenne chwile na Malediwach, niecodzienne atrakcje i relaks na najwyższym...

Listonic - MasterCard bezcenny partner

UM

Dla MasterCard bardzo ważna jest obecność w miejscu zakupu. Wyzwaniem było ...

Best use of Windows 8

UM

Wyzwaniem kampanii było pokazanie, że dzięki Windows 8 możesz realizować sw...

Windows 8 i twoje pasje

UM

Wyzwanie: Windows 8 otwiera nową erę doświadczeń z systemami operacyjnymi...

MasterCard PayPass - best use of content

UM

PayPass to dynamicznie rozwiająca się technologia płatności zbliżeniowych w...

Aviva edukuje polskich kierwoców

UM

Kierowcy myślą o skutkach niebezpiecznej jazdy samochodem - kiedy zostaną u...

Moja 8

UM

WYZWANIE: Pokazać funkcje Windows 8 w świecie social media. Wykorzystują...

Exxon Mobil - innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej

UM

Exxon Mobil jako lider na rynku olejów samochodowych chciał zwiększyć decyz...

Wieczór gier rodzinnych

UM

Zwiększenie sprzedaży gier planszowych Hasbro, poprzez budowanie świadomośc...

Microsoft - przeglądarka Internet Explorer

UM

Długi rynkowy impas przeglądarki Internet Explorer doprowadził do trudnej s...

Kłosiaki - brand heroes jogurtu Bakoma 7 zbóż przedstawiają się w telewizji

UM

Każdy Kłosiak to inna osobowość, co w kampanii pokazujemy poprzez niestan...

Furby - bohaterem w Telewizji

UM

W 2013r. marka Hasbro wprowadziła markę Furby na polski rynek. Furby zosta...