Walk Creative

Walk Creative jest częścią grupy marketingowej WALK świadczącej usługi z zakresu marketingu 360°. Zespół ma doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji oraz kreowaniu kampanii reklamowych ATL/BTL zdobyte w najlepszych sieciowych agencjach reklamowych w...

Walk Creative jest częścią grupy marketingowej WALK świadczącej usługi z zakresu marketingu 360°. Zespół ma doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji oraz kreowaniu kampanii reklamowych ATL/BTL zdobyte w najlepszych sieciowych agencjach reklamowych w Polsce.

Adres

Dzielna 60
01-029 Warszawa
22 379-25-51

Reprezentant:
Paweł Miklaszewski

Kompetencje

Akcje specjalne, Branded content, Koordynacja kampanii międzynarodowych, Kreacja ATL, Kreacja BTL, Marketing szeptany, Produkcja, Programy lojalnościowe B2C, Programy motywacyjne B2B, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Smart use of data, Viral Marketing

Akcje specjalne, Branded content, Koordynacja kampanii międzynarodowych, Kreacja ATL, Kreacja BTL, Marketing szeptany, Produkcja, Programy lojalnościowe B2C, Programy motywacyjne B2B, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Smart use of data, Viral Marketing

Kluczowi klienci

Vision Express, Volkswagen Samochody Dostawcze, Belvedere, HIPP, NN Investment Partners TFI, Atrium, Promedica Care, Orange, Ciech Sarzyna

Vision Express, Volkswagen Samochody Dostawcze, Belvedere, HIPP, NN Investment Partners TFI, Atrium, Promedica Care, Orange, Ciech Sarzyna

Human To Business

Walk Creative

Grupa Human To Business to firma doradcza, która zajmuje się Executive Sear...

Niewidzialni

Walk Creative

Strażnik Puszczy

Walk Creative

To z Piątnicy. To naturalne!

Walk Creative

OSM Piątnica to dynamiczna marka, która kojarzy się przede wszystkim z „kul...

Trójka nie nadaje bzdur

Walk Creative

Trójka to radio z bogatą tradycją i dorobkiem, które postanowiło przypomnie...

Szacun Tropików

Walk Creative

Kampania społeczna dla fundacji „Integracja” mająca na celu przypomnienie m...

Dobrze wpaść na Żubra

Walk Creative

Żubr jest strażnikiem puszczy i opiekuje się jej mieszkańcami. Takie wartoś...

Związek, na który nie jesteś gotowy

Walk Creative

Prawie 20 tysięcy kierowców musi zwrócić koszty odszkodowania, wypłaconego ...

Gra rekrutacyjna ARG

Walk Creative

Zostaliśmy poproszeni o zaprojektowanie procesu rekrutacyjnego do programu ...

ZDASZ.TO

Walk Creative

Dla Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych stworzyliśmy zintegrowaną kampani...

Uroda Życia

Walk Creative

Przygotowaliśmy launch nowego miesięcznika Edipresse, którego celem było um...

Walk Notebook

Walk Creative

Jesteśmy ciągle zajęci i zabiegani, czasem więc trudno zapamiętać wszystko,...

Red Bull Music Academy

Walk Creative

Red Bull MAW to festiwal muzyczny, który odbywa się w miastach na całym świ...

Lingerie

Walk Creative

Cava to wino produkowane tradycyjną metodą szampańską, która zobowiązuje do...

Walk in the Rain

Walk Creative

W naszym kraju niezależnie od pory roku zawsze może się przytrafić gorsza, ...

Nikon Film Festiwal

Walk Creative

Nikon Film Festival to nowa inicjatywa dla młodych talentów w dziedzinie fi...

Grześki - Zero bujdy

Walk Creative

Grześki dorosły i nie chciały być już wafelkiem dla dzieci. Chciały zdobyć ...

Masz internet? To korzystaj!

Walk Creative

Answear.com to online'owa platforma sprzedaży ponad 150 marek odzieżowych z...

Nowa Identyfikacja Wizualna WALK

Walk Creative

Po 5 latach istnienia Grupa Walk postanowiła zmienić swoją identyfikację wi...

Identyfikacja Wizualna Teatru 6. piętro

Walk Creative

Motto Teatru 6. piętro to: Prowokować do myślenia, nie nudząc. Wzruszać, ni...

Socha ma ochroniarza

Walk Creative

Zadanie: przekonanie konsumentek, że antyperspiranty Rexony dają 24 godzinn...

Odważni od dziecka

Walk Creative

Mówi się, że każdy może być ochroniarzem. Solid Security w reklamie dowodzi...