Włocławki. Usiądziesz z wrażenia

  • Klient Maspex
  • Branża FMCG
  • Rok produkcji 2018
  • Produkt Ketchup Włocławek
  • Kategorie Akcje specjalne, Kampanie społeczne i CSR, Event marketing, Experiental marketing, Kampanie zintegrowane, Brand Experience

Na koniec maja 2018 marka Włocławek rozpoczęła wielkie odliczanie. Do czego? To początkowo była tajemnica, jednak Ketchup Włocławek zapowiadał, że 16 czerwca 2018 „usiądziemy z wrażenia!”. Na facebookowym fanpage’u marki pojawił się post z intrygującym licznikiem umieszczonym na kultowym słoiczku...

Na koniec maja 2018 marka Włocławek rozpoczęła wielkie odliczanie. Do czego? To początkowo była tajemnica, jednak Ketchup Włocławek zapowiadał, że 16 czerwca 2018 „usiądziemy z wrażenia!”. Na facebookowym fanpage’u marki pojawił się post z intrygującym licznikiem umieszczonym na kultowym słoiczku Ketchupu Włocławek. Uruchomiono również towarzyszącą komunikacji stronę www.wloclawki.pl Wraz z kampanią online prowadzone były działania we Włocławku – mateczniku marki. Wybrane miejskie ławki zostały pomalowane na niebiesko. W centrum Włocławka stanął wielki słoik Ketchupu Włocławek z licznikiem, a na bulwarach wiślanych pojawił się 30-metrowy baner informujący o akcji. 16 czerwca 2018 w ramach eventu otwarcia, na włocławskich bulwarach odsłonięto Włocławki, czyli wyjątkową przestrzeń przyjazną mieszkańcom, w której skład wchodzą unikalne na skalę całej Polski, designerskie ławki z wbudowanymi grillami. Mieszkańcy i miasto zyskali dzięki nim miejsce spotkań, sprzyjające aktywności na świeżym powietrzu. Podczas eventu otwarcia nie zbrakło atrakcji dla całych rodzin, konkursów z nagrodami i oczywiście wspólnego grillowania. Warsztaty kulinarne poprowadził znany bloger i kucharz Piotr Ogiński, a o fotografii kulinarnej, czyli o tym, jak pochwalić się znajomym swoimi potrawami, opowiedziała instagramerka Anna Głowacka z kanału Cześć.Anna. Atrakcją wieczoru był koncert zespołu Afromental. Agencja Plej odpowiadała za całość koncepcji i realizację kampanii, wspierana strategicznie przez Melting Pot. Patronat nad akcją objął Prezydent Miasta Włocławka.