EnveloBank i Adam Małysz: Kredyt w porządku

  • Klient Bank Pocztowy
  • Branża Bankowość
  • Rok produkcji 2019
  • Produkt EnveloBank
  • Kategorie Kampanie zintegrowane, Projektowanie graficzne, Reklama Digital, Reklama Film/TV, Reklama w mediach społecznościowych, Bankowość

Wprowadziliśmy na rynek cyfrową bankowość Banku Pocztowego - EnveloBank. Przy użyciu najbardziej lubianego polskiego sportowca - Adama Małysza, który stał się ambasadorem marki, zbudowaliśmy wizerunek instytucji, przyjaznej, zaufanej, pochodzącej stąd i doskonale rozumiejącej polskiego klienta....

Wprowadziliśmy na rynek cyfrową bankowość Banku Pocztowego - EnveloBank. Przy użyciu najbardziej lubianego polskiego sportowca - Adama Małysza, który stał się ambasadorem marki, zbudowaliśmy wizerunek instytucji, przyjaznej, zaufanej, pochodzącej stąd i doskonale rozumiejącej polskiego klienta. Byliśmy odpowiedzialni za kampanię 360 - stworzenie spotów telewizyjnych, branded contentu video do wykorzystania online, kampanii display+social media oraz aktywacji w punktach sprzedaży, czyli placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju.