Fenymenalni

  • Klient Nutricia Metabolics
  • Branża Leki i suplementy diety
  • Rok produkcji 2020
  • Produkt kampania internetowa
  • Kategorie Reklama Digital, Reklama w mediach społecznościowych, Digital, Kampania, Limited budget, Leki i suplementy diety, Edukacja społeczna i CSR

poznajcie kampanię nagrodzoną złotą statuetką Golden Arrow w kategorii digital marketing – kampania internetowa. fenymenalni to bohaterowie kampanii dla osób chorujących na fenyloketonurię (PKU), którzy mimo trudności osiągają małe i wielkie sukcesy. choć nie mogą jeść wszystkiego, to mogą…...

poznajcie kampanię nagrodzoną złotą statuetką Golden Arrow w kategorii digital marketing – kampania internetowa. fenymenalni to bohaterowie kampanii dla osób chorujących na fenyloketonurię (PKU), którzy mimo trudności osiągają małe i wielkie sukcesy. choć nie mogą jeść wszystkiego, to mogą… wszystko! inspiracją stały się prawdziwe historie osób cierpiących na PKU, którzy mimo przeciwności losu realizują swoje pasje i marzenia. wspieranie i motywowanie chorych na PKU do pokonywania codziennych wyzwań i czerpania z życia to główne cele naszej kampanii.opracowaliśmy strategię komunikacji, ideę kreatywną, koncepcję graficzną, a następnie ich adaptacje. odpowiadaliśmy również za koordynację kampanii, realizację sesji zdjęciowych oraz produkcję spotów wideo. dodatkowo realizujemy i nadzorujemy kampanię oraz bieżącą komunikację w mediach społecznościowych, wspieramy także spółkę Nutricia w realizacji materiałów offline.