E. Wedel Lody OH!

  • Klient E. Wedel Lody OH!
  • Branża Żywność
  • Rok produkcji 2021
  • Produkt E. Wedel Lody OH!
  • Kategorie Film internetowy i mobilny, Identyfikacja wizualna, Launch, Opakowania, Projektowanie graficzne, Ilustracja, Insight, Design, Żywność, Doradztwo strategiczne

E. WEDEL Lody OH! CHALLENGE Wedel to najbardziej znana marka czekolady w Polsce. Obecna na rynku nieprzerwanie od 170 lat. Wybitna gorzka czekolada, ikoniczne Ptasie Mleczko, niepowtarzalny Torcik Wedlowski - z tego Wedel jest znany. Ale ambicją marki od początku jej istnienia jest...

E. WEDEL Lody OH! CHALLENGE Wedel to najbardziej znana marka czekolady w Polsce. Obecna na rynku nieprzerwanie od 170 lat. Wybitna gorzka czekolada, ikoniczne Ptasie Mleczko, niepowtarzalny Torcik Wedlowski - z tego Wedel jest znany. Ale ambicją marki od początku jej istnienia jest dostarczanie polskim konsumentom największej przyjemności smaku. A co jest bardziej przyjemne od lodów? Tak powstała idea wprowadzanie na rynek nowej linii Wedlowskich lodów, oblanych - oczywiście - wybitną Wedlowską czekoladą. Chrupiącą przy każdym ugryzieniu. Wyjątkowa przyjemność na upalne letnie dni. IGNITE Jak oddać wyjątkową przyjemność? Jak ją nazwać? Jak ją pokazać? Apetyczne demo nie wystarczy. Potrzebna była nam bardziej oryginalna idea - chcieliśmy, żeby wszyscy w mig poczuli (a nie tylko zobaczyli), że mają w ręku coś, co wywołuje spontaniczny okrzyk zachwytu: OOOOH! jakie to dobre! jakie pyszne! co za doznania! ta tekstura, kawałki czekolady, i lody rozpływające się w ustach… I tak powstały lody OH! bo czasem onomatopeja jest najwyższą formą zachwytu. STRATEGY DESIGN AND SHAPE Skoro lody OH! są najwyższą formą zachwytu, design musiał wspierać te emocje - być jak echo, które wywołuje okrzyk przyjemności. A jednocześnie podkreślać bogactwo tekstur i przyjemność smaku. Litera O ocieka więc karmelem, wanilią albo truskawką. Wykrzyknik jest jak skapnięcie pysznego produktu. Złote detale są jak nitki smaku - zapowiadają przyjemność, której nie ma co sobie odmawiać. Całość w nowoczesnej, w gruncie rzeczy minimalistycznej estetyce, odmładza wizerunek tradycyjnej marki Wedel. ACCELERATION Lody to produkt impulsowy - nowe lodówki nie pozostawiają nikogo obojętnym. Repetycja litery O! wywołuje kompulsywną potrzebę jedzenia. Lody to kategoria emocjonalna, liczy się tylko tu i teraz. Identyfikacja submarki jest na tyle elastyczna i otwarta, że umożliwia tworzenie nowych linii i wariantów smakowych.