STS

  • Klient STS
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2020
  • Produkt STS rebranding
  • Kategorie Aplikacje i serwisy mobilne, Identyfikacja wizualna, Kampanie interaktywne, Projektowanie graficzne, Reklama Digital, Reklama interaktywna, Reklama mobilna, Reklama outdoor, Reklama w mediach społecznościowych, Serwisy internetowe, Strategia zintegrowana, Media Interaktywne, Insight, Design, Digital, Technology & innovation, Usługi, Brand Experience, Launch / relaunch, Digital&Mobile, Formaty mediowe lub reklamowe, Doradztwo strategiczne

WSZYSCY OBSERWUJĄ LIDERA STS to największy gracz na rynku zakładów wzajemnych w Polsce. Powstała w końcówce lat 90-tych marka stała się w kraju synonimem “obstawiania sportu”. Jako pierwsza polska firma w branży rozpoczął ekspansję międzynarodową. Klienci mają do dyspozycji nowoczesną i intuicyjną...

WSZYSCY OBSERWUJĄ LIDERA STS to największy gracz na rynku zakładów wzajemnych w Polsce. Powstała w końcówce lat 90-tych marka stała się w kraju synonimem “obstawiania sportu”. Jako pierwsza polska firma w branży rozpoczął ekspansję międzynarodową. Klienci mają do dyspozycji nowoczesną i intuicyjną aplikację mobilną, stronę internetową oraz ponad 400 punktów zawierania zakładów, a spółka stale inwestuje w nowoczesne technologie oraz innowacyjne sposoby kształtowania i dotarcia ze swoją ofertą. Wybitni sportowcy stale doskonalą swoje umiejętności, by być najlepszym, o krok przed konkurencją. Dokładnie tak samo postępuje polski lider kategorii zakładów wzajemnych. STS WSZYSCY OBSERWUJĄ LIDERA STS to największy gracz na rynku zakładów wzajemnych w Polsce. Powstała w końcówce lat 90-tych marka stała się w kraju synonimem “obstawiania sportu”. Jako pierwsza polska firma w branży rozpoczął ekspansję międzynarodową. Klienci mają do dyspozycji nowoczesną i intuicyjną aplikację mobilną, stronę internetową oraz ponad 400 punktów zawierania zakładów, a spółka stale inwestuje w nowoczesne technologie oraz innowacyjne sposoby kształtowania i dotarcia ze swoją ofertą. Wybitni sportowcy stale doskonalą swoje umiejętności, by być najlepszym, o krok przed konkurencją. Dokładnie tak samo postępuje polski lider kategorii zakładów wzajemnych. WIEMY, ŻE WIESZ. 
 Przygotowana tożsamość marki odpowiada na nowe pozycjonowanie oraz oddaje jej dynamiczny rozwój. Akcent z losowego typowania zakładów został przeniesiony na podkreślenie faktu, że gracze często dysponują rozległą wiedzą o obstawianych dziedzinach sportu. Dzięki temu ich decyzje są przemyślane, a podjęte wyzwanie w pełni świadome. STS to emocje pod kontrolą, bo wiemy, że się na tym znają. Dlatego mogą trafnie obstawiać. ELASTYCZNY, JAK SPORTOWCY Jak pokazać, że najważniejsze są umiejętności graczy, a oferta i produkty STS oparte są na jasnych warunkach oraz przejrzystych zasadach? Zespół Dragon Rouge przyjrzał się szeroko całej kategorii oraz innym branżom. Powstał system podkreślający eksperckość graczy, stawiający ich na pierwszym miejscu. STS to nowoczesna, dynamiczna marka z silnym i sportowym charakterem. Wprowadzony został język wizualny oparty na charakterystycznym zabiegu łączenia kolorów w podziale diagonalnym. SKUPIONY NA GRACZACH Na ich przecięciu występuje odświeżony 
i bardziej czytelny znak, dzięki czemu wzmacniana jest widoczność brandingu. Bohaterami tego systemu są gracze, miłośnicy sportu, którzy doskonale się na nim znają. Zaprojektowane i ujednolicone zostały nośniki stosowane w obszarach digital, social media 
i outdoorze. NAGRODY: Transform Awards Europe 2021, brąz, w kategorii: Best brand development project to reflect changed mission, values or positioning best brand consolidation