DIOR TV

  • Klient DIOR POLSKA
  • Branża Kosmetyka/ pielęgnacja
  • Rok produkcji 2020
  • Produkt DIOR
  • Kategorie Event marketing, Dobra konsumenckie, Uroda i pielęgnacja, Brand Experience, PR&Event, Digital&Mobile

Dla Dior Polska zaproponowaliśmy nową formułę spotkania z pracownikami pod haslem Dior TV. Każdy z działów został zaprezentowany w innej odsłonie programu telewizyjnego, z własną nazwą, intro oraz całą oprawą scenograficzną i reżyserską. Do 2022 odbyły się 4 edycje (2020 -1, 2021 – 2, 2022 –...

Dla Dior Polska zaproponowaliśmy nową formułę spotkania z pracownikami pod haslem Dior TV. Każdy z działów został zaprezentowany w innej odsłonie programu telewizyjnego, z własną nazwą, intro oraz całą oprawą scenograficzną i reżyserską. Do 2022 odbyły się 4 edycje (2020 -1, 2021 – 2, 2022 – 1). Na potrzeby Dior TV – została wykupiona domena, postawiony strona www z kodowanym dostępem, zawierająca informacje brandowe oraz player z czatem, jak również pełne raportowanie. Wydarzenia, odbywały się zazwyczaj w formule online – łączącej materiały pre-recorded jak również prelegentów Live.