Nowa strategia i obsługa marki Jan Niezbędny w social mediach

  • Klient Sarantis Polska Są.
  • Branża FMCG
  • Rok produkcji 2022
  • Produkt Jan Niezbędny
  • Kategorie Reklama Digital, Reklama interaktywna, Insight, Digital, Digital&Mobile, Content

Produkty Jan Niezbędny są droższe dlatego, że są najlepsze. Wytrzymalsze. Funkcjonalniejsze. A nawet – nierozerwalniejsze! Oparliśmy strategię social media o maksymalne wyróżnienie superiority produktów marki, bawiąc się słowotwórczą formą stopniowania przymiotników w stopniu wyższym, tym samym...

Produkty Jan Niezbędny są droższe dlatego, że są najlepsze. Wytrzymalsze. Funkcjonalniejsze. A nawet – nierozerwalniejsze! Oparliśmy strategię social media o maksymalne wyróżnienie superiority produktów marki, bawiąc się słowotwórczą formą stopniowania przymiotników w stopniu wyższym, tym samym maksymalnie podkreślając ich przewagi nad innymi. Każda funkcja produktów Jana Niezbędnego została wyeksponowana do maksimum w postaci zajmujących ponad 50% grafiki superów towarzyszących produktom prezentowanym w postach. Kreacje zwracają uwagę formą eksponowanego słowa, która czasami wpada w neologizm. Folie Jana Niezbędnego stały się mocniejsze, jednorazowe sztućce drewniańsze, a papier do pieczenia nieprzywieralniejszy. W ten sposób pogodziliśmy kilka kluczowych aspektów: widoczność benefitu (rzucające się w oczy supery), ekspozycję produktu (czysty styl: produkt, napis i tło), zwrócenie uwagi przeglądającego feed konsumenta (dysruptywne neologizmy) oraz spójność z platformą marki (funkcja produktów była odpowiedzią na pytanie zadane Janowi).