Alkohol i samochód? To się nie rymuje!

  • Klient Kompania Piwowarska
  • Branża Napoje alkoholowe
  • Rok produkcji 2022
  • Produkt Branża piwowarska
  • Kategorie Akcje specjalne, Kampanie społeczne i CSR, Działania PR, Kampanie interaktywne, Kampanie zintegrowane, Reklama Digital, Reklama Film/TV, Reklama interaktywna, Reklama w mediach społecznościowych, Strategia zintegrowana, Viral Marketing, Media Interaktywne, Best use of content, Interakcja, Touchpoint, Insight, Warsztat Audio / Video , Digital, Media, Radio, Kampania, Technology & innovation, Media, kultura i rozrywka, Napoje alkoholowe, Branded content, Brand Experience, Napoje bezalkoholowe, Edukacja społeczna i CSR, Innowacyjne media, Formaty mediowe lub reklamowe, Content

Zmieniliśmy język mówienia o niezwykle trudnych i istotnych zagadnieniach z „zastraszania” na zaangażowanie. W kampanii „Alkohol i samochód? To się nie rymuje!” zaprosiliśmy duet PIHa i Piotra Fronczewskiego, aby wyrapował ważny przekaz o odpowiedzialnym spożywaniu alkoholu, stworzony wspólnymi...

Zmieniliśmy język mówienia o niezwykle trudnych i istotnych zagadnieniach z „zastraszania” na zaangażowanie. W kampanii „Alkohol i samochód? To się nie rymuje!” zaprosiliśmy duet PIHa i Piotra Fronczewskiego, aby wyrapował ważny przekaz o odpowiedzialnym spożywaniu alkoholu, stworzony wspólnymi siłami z tysiącami uczestników akcji w social mediach.