Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zmieniliśmy język mówienia o niezwykle trudnych i istotnych zagadnieniach z „zastraszania” na zaangażowanie. W kampanii „Alkohol i samochód? To się nie rymuje!” zaprosiliśmy duet PIHa i Piotra Fronczewskiego, aby wyrapował ważny przekaz o odpowiedzialnym spożywaniu alkoholu, stworzony wspólnymi...
Zmieniliśmy język mówienia o niezwykle trudnych i istotnych zagadnieniach z „zastraszania” na zaangażowanie. W kampanii „Alkohol i samochód? To się nie rymuje!” zaprosiliśmy duet PIHa i Piotra Fronczewskiego, aby wyrapował ważny przekaz o odpowiedzialnym spożywaniu alkoholu, stworzony wspólnymi siłami z tysiącami uczestników akcji w social mediach.