Danio - INSTANT REACTION ADS: Mały Głód reaguje, gdy brakuje energii w grze!

  • Klient Danio (Danone)
  • Branża Żywność
  • Rok produkcji 2021
  • Produkt serek homogenizowany Danio
  • Kategorie Animacja i gry, Digital

Best of Technology - Innovation 2021 VIDEO CASE STUDY: https://konkursy.sar.org.pl/nominacje/ktr/zg/7563 Kampania miała miała na celu zainteresować nastolatków serkiem Danio i związać go z gamingiem jako nową okazją do konsumpcji. Dzięki technologii AI stworzyliśmy format reklamowy Instant...

Best of Technology - Innovation 2021 VIDEO CASE STUDY: https://konkursy.sar.org.pl/nominacje/ktr/zg/7563 Kampania miała miała na celu zainteresować nastolatków serkiem Danio i związać go z gamingiem jako nową okazją do konsumpcji. Dzięki technologii AI stworzyliśmy format reklamowy Instant Reaction Ad, który śledził rozgrywkę na Twitchu i pokazywał reklamę serka wtedy, gdy postać w grze traciła energię. Mały Głód zaskakiwał streamerów, wywołując zabawne reakcje i interakcje na oczach tysięcy widzów. Wyniki kampanii: Ponad 570 interakcji z Małym Głodem. Dotarcie do ponad 650 000 graczy w ciągu tygodnia. 2,5 razy więcej pozytywnych wzmianek o Danio w social mediach niż w standardowej kampanii. Wartość mediowa 3 razy przewyższająca wydatki na kampanię.