Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

2012 Agency
W Agencji 2012 zajmujemy się kreowaniem komunikacji. Nadajemy Markom wyrazistą osobowość, pomagamy im mówić własnym głosem o tym, co istotne dla odbiorcy, we właściwy sposób, w odpowiednim miejscu i o właściwym czasie.
Skupiamy się na tworzeniu idei...
W Agencji 2012 zajmujemy się kreowaniem komunikacji. Nadajemy Markom wyrazistą osobowość, pomagamy im mówić własnym głosem o tym, co istotne dla odbiorcy, we właściwy sposób, w odpowiednim miejscu i o właściwym czasie.
Skupiamy się na tworzeniu idei „transparentnych” mediowo, działających w każdym kanale komunikacji.
Wierzymy w intelektualną i artystyczną wartość reklamy.
Łączymy ponad 20 letnie doświadczenie w sieciowych agencjach i dziale marketingu międzynarodowej korporacji. Ta podwójna perspektywa pozwala nam lepiej rozumieć potrzeby klientów. Znając od środka specyfikę korporacji i potrzeby marketerów naszą ambicją jest dostarczanie perfekcyjnego serwisu i wyróżniającej się kreacji, ograniczając do minimum nieefektywne procesy.
W Agencji 2012 najważniejsi są ludzie. Z każdym z klientów i naszych współpracowników chcemy budować relację opartą na uczciwości, obustronnym zaufaniu, wzajemności i szacunku. Dlatego do każdego projektu podchodzimy z pełnym sercem i zaangażowaniem.
Adres
Okólnik 11a
00-368 Warszawa
Reprezentant:
Przemek Bogdanowicz
Lena Stryjewska
Kompetencje
Akcje specjalne, Branded content, Koordynacja kampanii międzynarodowych, Kreacja ATL, Kreacja BTL, Marketing szeptany, Produkcja, Programy lojalnościowe B2C, Programy motywacyjne B2B, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Smart use of data, Viral Marketing
Akcje specjalne, Branded content, Koordynacja kampanii międzynarodowych, Kreacja ATL, Kreacja BTL, Marketing szeptany, Produkcja, Programy lojalnościowe B2C, Programy motywacyjne B2B, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Smart use of data, Viral Marketing