Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
BRAIN
Brain to agencja z kreatywnym przywództwem.
Jesteśmy całkowicie niezależni, bo wolimy robić rzeczy po swojemu. Dlatego robimy tylko kampanie, które prowokują do myślenia, albo kampanie, które prowokuję do myślenia i do śmiechu. Jesteśmy najbardziej...
Brain to agencja z kreatywnym przywództwem.
Jesteśmy całkowicie niezależni, bo wolimy robić rzeczy po swojemu. Dlatego robimy tylko kampanie, które prowokują do myślenia, albo kampanie, które prowokuję do myślenia i do śmiechu. Jesteśmy najbardziej nagradzaną, polską agencją bez obcego kapitału (20 x EFFIE, Złote Orły – Grand Prix i 26 statuetek, KTR – Grand Prix i 20 nagród) i pierwszą „niesieciową” agencją z tytułem Agencji Roku EFFIE 2008.
Adres
Sienkiewicza 4 lok.5
00-015 Warszawa
228450982
Reprezentant:
Asiya Malinowska
Jakub Kamiński
Kompetencje
Akcje specjalne, Branded content, Koordynacja kampanii międzynarodowych, Kreacja ATL, Kreacja BTL, Marketing szeptany, Produkcja, Programy lojalnościowe B2C, Programy motywacyjne B2B, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Smart use of data, Viral Marketing
Akcje specjalne, Branded content, Koordynacja kampanii międzynarodowych, Kreacja ATL, Kreacja BTL, Marketing szeptany, Produkcja, Programy lojalnościowe B2C, Programy motywacyjne B2B, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Smart use of data, Viral Marketing
Lepiej pożyczać z banku niż od rodziny
BRAIN
Wyzwanie ING Bank Śląski musi znaleźć miejsce na zatłoczonym rynku pożycze...
NAVIDOM. Od A do Zamieszkania
BRAIN
Jak skutecznie dotrzeć do TG kredytu hipotecznego na wcześniejszym etapie n...
Kto oszczędza, tego stać na niezależność
BRAIN
Jak sprawić by Polacy zaczęli regularnie oszczędzać? Jak zrobić to w oblic...
Albo realizujemy, albo snujemy
BRAIN
Każdy ma plany. Jedni myślą o ich realizacji. Inni je realizują. Tym drugim...
Liczą się ludzie
BRAIN
Pieniądze same w sobie nie mają wartości. To ludzie im ją nadają. To ludzie...
Woronowicz - monolog
BRAIN
Czy pożyczając można zyskać? Tak. Pod warunkiem, że pożyczka jest inwestycj...
Pożycz tak, aby zyskać
BRAIN
Czy pożyczając można zyskać? Tak. Pod warunkiem, że pożyczka jest inwestycj...
Mały browar z dużym piwem
BRAIN
Bardzo nas cieszy praca dla browarów, ponieważ w Brainie bardzo lubimy piwo...
Po prostu włącz
BRAIN
W przygotowanym przez agencję spocie, główne role powierzono zwierzętom. Po...
W życiu żałujemy tylko tego, czego nie spróbowaliśmy
BRAIN
W życiu żałujemy tylko tego, czego nie spróbowaliśmy
Taki duży, a taki internetowy
BRAIN
Insight konsumencki, na którym oparta była kampania brzmi: "nie wyobrażam j...
Miliony rzeczy walczą o twoją uwagę.
BRAIN
Dosłowna ilustracja hasła kampanii: Miliony rzeczy walczą o twoją uwagę. Gd...
Miliony rzeczy walczą o twoją uwagę. Za kulisami Allegro.
BRAIN
Strona uzupełniająca kampanię telewizyjną pod hasłem: Miliony rzeczy walczą...
Miliony rzeczy walczą o twoją uwagę. Tostery.
BRAIN
Dosłowna ilustracja hasła kampanii: Miliony rzeczy walczą o twoją uwagę. Gd...
Stan Darmowy w Play Dla Firm
BRAIN
„Dymki” 30” TVC. Spot wizerunkowy Play dla Firm ilustrujący typową dla bizn...
Renoma - kochać mieć
BRAIN
Koncept całorocznej kampanii Renomy - ekskluzywnej, wrocławskiej galerii ha...
Renoma - kochać mieć
BRAIN
Koncept całorocznej kampanii Renomy - ekskluzywnej, wrocławskiej galerii ha...
Miliony rzeczy walczą o twoją uwagę. Trampki.
BRAIN
Dosłowna ilustracja hasła kampanii: Miliony rzeczy walczą o twoją uwagę. Gd...
Miliony rzeczy walczą o twoją uwagę. Trampki.
BRAIN
Dosłowna ilustracja hasła kampanii: Miliony rzeczy walczą o twoją uwagę. Gd...
Renoma - kochać mieć 2
BRAIN
Koncept całorocznej kampanii Renomy - ekskluzywnej, wrocławskiej galerii ha...
Renoma - kochać mieć 3
BRAIN
Koncept całorocznej kampanii Renomy - ekskluzywnej, wrocławskiej galerii ha...
ING Bajki "Koń"
BRAIN
Bajka to idealna forma do tego, żeby przekazać prawdę ponadczasową. Natural...
ING Bajki "Turban"
BRAIN
Bajka to idealna forma do tego, żeby przekazać prawdę ponadczasową. Turban ...
Play Przenosiny
BRAIN
Reklama ma na celu zachęcenie klientów do przeniesienia numeru do Play. Sce...
Imieniny - Stan Ducha_KAMPANIA
BRAIN
Pieniądze szczęścia nie dają, ale też w nim nie przeszkadzają. Posiadanie p...
Imieniny_Stan Ducha_MUCHOMOR
BRAIN
Pieniądze szczęścia nie dają, ale generalnie też nie szkodzą. No chyba, że ...
Imieniny_Stan Ducha_Scenografia
BRAIN
Jaki stan konta taki stan ducha. A jaki stan ducha taka scenografia. Zbudow...
Zawsze coś_KAWIARNIA
BRAIN
Formalności związane z wzięciem kredytu hipotecznego to rzecz straszna. Na ...
Zawsze coś_BRZUSZKI
BRAIN
Formalności związane z kredytem hipotecznym to rzecz straszna. Dlatego zaws...
Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny Spot "Zigi"
BRAIN
Rzadko kiedy reklama skutecznie udaje prawdziwe życie. Kampania "Lepiej poż...
Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny Spot "Włóczka"
BRAIN
Rzadko kiedy reklama skutecznie udaje prawdziwe życie. Kampania "Lepiej poż...
Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny
BRAIN
Rzadko kiedy reklama skutecznie udaje prawdziwe życie. Kampania "Lepiej poż...