Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Bridge2Fun Comunication
Hybrydowa agencja reklamowa, wchodzącą w skład grupy 4Fun Media – jedynej na rynku, która łączy świat popkultury z niestandardowym, wielokrotnie nagradzanym i skutecznym podejściem do reklamy. W 2017r. grupa 4FUN Media poszerzyła swoje struktury o agencję FCB...
Hybrydowa agencja reklamowa, wchodzącą w skład grupy 4Fun Media – jedynej na rynku, która łączy świat popkultury z niestandardowym, wielokrotnie nagradzanym i skutecznym podejściem do reklamy. W 2017r. grupa 4FUN Media poszerzyła swoje struktury o agencję FCB Warsaw stanowiącą na polskim rynku część sieci FCB - jednej z 10 największych międzynarodowych grup komunikacyjnych na świecie, zyskując w ten sposób nowe kompetencje, a także dostęp do światowego know-how. Tym samym FCB Bridge2Fun to najbardziej lokalna z globalnych agencji na polskim rynku.
Adres
Bobrowiecka 1A
00-728 Warszawa
Reprezentant:
Rafał Baran
Małgorzata Drozdowska
Kompetencje
Akcje specjalne, Branded content, Koordynacja kampanii międzynarodowych, Kreacja ATL, Kreacja BTL, Marketing szeptany, Produkcja, Programy lojalnościowe B2C, Programy motywacyjne B2B, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Smart use of data, Viral Marketing
Akcje specjalne, Branded content, Koordynacja kampanii międzynarodowych, Kreacja ATL, Kreacja BTL, Marketing szeptany, Produkcja, Programy lojalnościowe B2C, Programy motywacyjne B2B, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Smart use of data, Viral Marketing
Kluczowi klienci
T-Mobile Polska
Showmax Polska
Grupa LOTOS
Onet RASP
FoodCare (Black)
Polska Press (Gratka.pl)
AZA Group (Born2be)
Nivea Polska
APSYS POLSKA ( Posnania)
USP Zdrowie
T-Mobile Polska
Showmax Polska
Grupa LOTOS
Onet RASP
FoodCare (Black)
Polska Press (Gratka.pl)
AZA Group (Born2be)
Nivea Polska
APSYS POLSKA ( Posnania)
USP Zdrowie
Smart Bell
Bridge2Fun Comunication
Smart Bell to dzwonek rowerowy, który obok tradycyjnego dźwięku, wykorzystu...
Akademia Niechorowania
Bridge2Fun Comunication
Wprowadzenie Pelavo w 2013 roku nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, a m...
Remember
Bridge2Fun Comunication
Poprzez użycie dodatku Remember chcieliśmy uświadomić dziennikarzy, że używ...
Paczka wdzięczności dla Antonia
Bridge2Fun Comunication
Z okazji swojego 25-lecia i 25-lecia wolnej Polski, kawa Prima przeprowadzi...
Paczka wdzięczności dla Thomasa
Bridge2Fun Comunication
Z okazji swojego 25-lecia i 25-lecia wolnej Polski, kawa Prima przeprowadzi...
Paczka wdzięczności dla Danielle
Bridge2Fun Comunication
Z okazji swojego 25-lecia i 25-lecia wolnej Polski, kawa Prima przeprowadzi...
Paczki wdzięczności
Bridge2Fun Comunication
25 lat po upadku komunizmu paczki pachnące kawą znowu przemierzają światTym...
NIVEA Szkółki Piłkarskie
Bridge2Fun Comunication
NIVEA SZKÓŁKI PIŁKARSKIE W roku 2012, dzięki programowi "Szkółki Piłkarski...
OREO
Bridge2Fun Comunication
W roku 2013 udało nam się stworzyć pierwszą w historii lokalną produkcję dl...
Cartoon Network
Bridge2Fun Comunication
Pierwsza w historii Cartoon Network lokalna kampania repozycjonująca markę....
Prima Finezja "Prażacz"
Bridge2Fun Comunication
Oparta na nowo opracowanej strategii kampania wizerunkowa dla kawy Prima pr...
NUTRICIA 1000 pierwszych dni dla zdrowia
Bridge2Fun Comunication
Kampania społeczna na rzecz karmienia piersią w ramach programu edukacyjneg...
Alleż wyprzedaż
Bridge2Fun Comunication
Kampania wyprzedażowa dla francuskiej sieci perfumerii Marionnaud. Kampania...
Plac Unii City Shopping
Bridge2Fun Comunication
Kampania otwarciowa nowego gracza na handlowej mapie Warszawy. Plac Unii Ci...
Loteriada
Bridge2Fun Comunication
FCB Warsaw przygotowała tegoroczną kampanię Loteriady dla Totalizatora Spor...
NORDEA traffic manager
Bridge2Fun Comunication
Mailing B2B – motywacyjny program emerytalny. Nordea opracowała produkt ...