Carat Polska - Dentsu Polska

Jesteśmy największym niezależnym specjalistą w zakresie planowania i zakupu mediów oraz niekwestionowanym liderem rynku w zakresie digitalu i niestandardowych rozwiązań mediowych.

Od 1968 roku Carat wciąż na nowo definiuje pojęcie ‘‘dom...

Jesteśmy największym niezależnym specjalistą w zakresie planowania i zakupu mediów oraz niekwestionowanym liderem rynku w zakresie digitalu i niestandardowych rozwiązań mediowych.

Od 1968 roku Carat wciąż na nowo definiuje pojęcie ‘‘dom mediowy‘‘ i aktywnie wpływa na oblicze rynku. Od 15 lat utrzymujemy pozycję największego domu mediowego w Europie.

Jesteśmy częścią grupy mediowej Aegis Media należącej do Dentsu Polska. Dziś Carat to ponad 5000 ludzi w 70 krajach na całym świecie.

W Polsce Carat działa od 1993 roku, zatrudnia prawie sześćdziesiąt osób dedykowanych do obsługi klientów. Są one wspierane w zakresie rozwiązań interaktywnych, badań rynkowych, reklamy zewnętrznej, administracji i finansów przez stu innych specjalistów pracujących w spółkach grupy Aegis Media w Polsce.

Potrzeby konsumentów szybko się zmieniają, naszym celem jest je wyprzedzać! W świecie, w którym komunikacja jest jedna, a media stają się ekosystemem, w którym dominującą rolę odgrywają kanały i media, które jesteśmy w stanie dla naszych marek pozyskać, a nie tylko kupić, Carat na bieżąco redefiniuje rynek, dostarczając swoim klientom realnych i mierzalnych efektów biznesowych.

Współcześni klienci i media oczekują od nowoczesnego domu mediowego, żeby... był partnerem w biznesie, nie tylko domem mediowym. Redefiniujemy dotychczasowy model współpracy. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i oferujemy naszym Klientom więcej, czyli cztery wymiary, bez których nie sposób dziś mówić o skutecznej komunikacji. MEDIA + STRATEGIA/BADANIA + KREACJA + TECHNOLOGIA = współczesny dom mediowy Carat.

Carat.
Redefining Media.

Adres

Czerska 12
00-732 Warszawa
+48 (0) 22 316 90 00

Reprezentant:
Małgorzata Niska Jacek Celiński

Kompetencje

Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM, SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa

Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM, SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa

Kluczowi klienci

Zott, Philips, Grupa PZU, Indesit, Arla Foods, De Agostini, AXN, Microsoft, Forum Film, Trefl, Diageo, KLM, Franke, C&A, Microsoft, Jula, Jysk, Angelini, Bricoman, Simba Toys, pyszne.pl, Panawit, Mastercard

Zott, Philips, Grupa PZU, Indesit, Arla Foods, De Agostini, AXN, Microsoft, Forum Film, Trefl, Diageo, KLM, Franke, C&A, Microsoft, Jula, Jysk, Angelini, Bricoman, Simba Toys, pyszne.pl, Panawit, Mastercard

Perfect Care 2015

Carat Polska - Dentsu Polska

Celem kampanii było przekonanie konsumentów, że warto zapłacić więcej za in...

Fala zmian

Carat Polska - Dentsu Polska

Jak przekonać do zakupu najdroższej na rynku szczoteczki do zębów, o zupełn...

Philips Lumea 2014

Carat Polska - Dentsu Polska

Gwiezdne Wojny - Wybory

Carat Polska - Dentsu Polska

Wyzwaniem było nie tylko osiągniecie wysokich oglądalności sagi Gwiezdne Wo...