Carat Polska - Grupa Dentsu Aegis Network

Jesteśmy największym niezależnym specjalistą w zakresie planowania i zakupu mediów oraz niekwestionowanym liderem rynku w zakresie digitalu i niestandardowych rozwiązań mediowych.

Od 1968 roku Carat wciąż na nowo definiuje pojęcie ‘‘dom...

Jesteśmy największym niezależnym specjalistą w zakresie planowania i zakupu mediów oraz niekwestionowanym liderem rynku w zakresie digitalu i niestandardowych rozwiązań mediowych.

Od 1968 roku Carat wciąż na nowo definiuje pojęcie ‘‘dom mediowy‘‘ i aktywnie wpływa na oblicze rynku. Od 15 lat utrzymujemy pozycję największego domu mediowego w Europie.

Jesteśmy częścią grupy mediowej Aegis Media należącej do Dentsu Aegis Network ltd. Dziś Carat to ponad 5000 ludzi w 70 krajach na całym świecie.

W Polsce Carat działa od 1993 roku, zatrudnia prawie sześćdziesiąt osób dedykowanych do obsługi klientów. Są one wspierane w zakresie rozwiązań interaktywnych, badań rynkowych, reklamy zewnętrznej, administracji i finansów przez stu innych specjalistów pracujących w spółkach grupy Aegis Media w Polsce.

Potrzeby konsumentów szybko się zmieniają, naszym celem jest je wyprzedzać! W świecie, w którym komunikacja jest jedna, a media stają się ekosystemem, w którym dominującą rolę odgrywają kanały i media, które jesteśmy w stanie dla naszych marek pozyskać, a nie tylko kupić, Carat na bieżąco redefiniuje rynek, dostarczając swoim klientom realnych i mierzalnych efektów biznesowych.

Współcześni klienci i media oczekują od nowoczesnego domu mediowego, żeby... był partnerem w biznesie, nie tylko domem mediowym. Redefiniujemy dotychczasowy model współpracy. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i oferujemy naszym Klientom więcej, czyli cztery wymiary, bez których nie sposób dziś mówić o skutecznej komunikacji. MEDIA + STRATEGIA/BADANIA + KREACJA + TECHNOLOGIA = współczesny dom mediowy Carat.

Carat.
Redefining Media.

Adres

Czerska 12
00-732 Warszawa
+48 (0) 22 316 90 02

Reprezentant:
Krzysztof Mocek

Kompetencje

Badania i analizy, Definicja grup docelowych , Kampanie promocyjne, Marketing wirusowy, Optymalizacja użycia mediów, Performance Marketing, PR & Sponsoring, Product Placement & Branded Content, Raporty roczne , SEM/SEO, Social media marketing, Strategia komunikacji, Strategia komunikacji on-line,...

Badania i analizy, Definicja grup docelowych , Kampanie promocyjne, Marketing wirusowy, Optymalizacja użycia mediów, Performance Marketing, PR & Sponsoring, Product Placement & Branded Content, Raporty roczne , SEM/SEO, Social media marketing, Strategia komunikacji, Strategia komunikacji on-line, Strategia mediowa

Kluczowi klienci

Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Polpharma, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Lego, Perno Ricard, Mattel, Marks&Spencer, De Agostini, AXN, Microsoft, Forum Film, Mondelez

Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Polpharma, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Lego, Perno Ricard, Mattel, Marks&Spencer, De Agostini, AXN, Microsoft, Forum Film, Mondelez

Perfect Care 2015

Carat Polska - Grupa Dentsu Aegis Network

Celem kampanii było przekonanie konsumentów, że warto zapłacić więcej za in...

Fala zmian

Carat Polska - Grupa Dentsu Aegis Network

Jak przekonać do zakupu najdroższej na rynku szczoteczki do zębów, o zupełn...

Philips Lumea 2014

Carat Polska - Grupa Dentsu Aegis Network

Gwiezdne Wojny - Wybory

Carat Polska - Grupa Dentsu Aegis Network

Wyzwaniem było nie tylko osiągniecie wysokich oglądalności sagi Gwiezdne Wo...