CHANGE/SERVICEPLAN

IF YOU CHANGE NOTHING, NOTHING WILL CHANGE

IF YOU CHANGE NOTHING, NOTHING WILL CHANGE

Adres

Aleje Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
+48 22 463-99-03

Reprezentant:
Wojciech Putrzyński

Kompetencje

Akcje specjalne, Branded content, Koordynacja kampanii międzynarodowych, Kreacja ATL, Kreacja BTL, Marketing szeptany, Produkcja, Programy lojalnościowe B2C, Programy motywacyjne B2B, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Smart use of data, Viral Marketing

Akcje specjalne, Branded content, Koordynacja kampanii międzynarodowych, Kreacja ATL, Kreacja BTL, Marketing szeptany, Produkcja, Programy lojalnościowe B2C, Programy motywacyjne B2B, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Smart use of data, Viral Marketing

Kluczowi klienci

- ABBOTT,
- AXN,
- BANK MILLENNIUM,
- BMW GROUP,
- ESKY.PL,
- FERA.PL,
- GOODIE,
- HERBAPOL,
- MLEKPOL,
- POLPHARMA,
- POLSKI ZWIĄZEK GŁUCHYCH,
- PSP (BLIK)

- ABBOTT,
- AXN,
- BANK MILLENNIUM,
- BMW GROUP,
- ESKY.PL,
- FERA.PL,
- GOODIE,
- HERBAPOL,
- MLEKPOL,
- POLPHARMA,
- POLSKI ZWIĄZEK GŁUCHYCH,
- PSP (BLIK)

Polski Związek Głuchych / UNMUTE - Głośniej niż decybele

CHANGE/SERVICEPLAN

NIE dla wykluczenia głuchych z kultury. Kampania społeczna UNMUTE.

Blik / MC Silk

CHANGE/SERVICEPLAN

„Mówisz i masz” to idea kampanii wprowadzającej na rynek nową funkcjonalnoś...

Mlekpol / Łaciaty i ja

CHANGE/SERVICEPLAN

Celem kampanii "Łaciaty i ja” było zbudowanie świadomości serków Łaciatych ...

BLIK / Bądź kotem wsród płatności

CHANGE/SERVICEPLAN

„Bądź kotem płatności” to kolejna odsłona kampanii z udziałem Tomasza Kota....

MINI znaczy męski

CHANGE/SERVICEPLAN

Przełamanie stereotypu, że samochody marki MINI są dla kobiet, wymagało nap...

G2A / You lose when you overpay

CHANGE/SERVICEPLAN

G2A to międzynarodowy marketplace dla graczy, na którym można kupić gry i s...

Bank Millennium / Wiatr w żagle

CHANGE/SERVICEPLAN

Bądź na fali z apką banku Millennium. Dzięki swoim przydatnym funkcjom, a...

BMW Dodaj do ulubionych

CHANGE/SERVICEPLAN

Dziś mamy do czynienia z ekonomią nadmiaru, wybór jest wręcz za duży. Na sz...

Pudliszki / Koncentrat pomidorowy

CHANGE/SERVICEPLAN

Ten smak nie jest kwestią przypadku. To format kreatywny przez lata z powod...

Amica for living

CHANGE/SERVICEPLAN

Idea i koncept kampanii repozycjonującej znaną lokalną markę. Narracja, któ...

Hochland / Czerwony Kapturek

CHANGE/SERVICEPLAN

Idea i koncept kampanii, flagowego produktu Hochland, serka Almette, któreg...

Blik / Igo

CHANGE/SERVICEPLAN

Przelew na telefon BLIK to najbardziej socialowa funkcjonalność BLIKA. Zaob...

Bank Millennium / Zbiory

CHANGE/SERVICEPLAN

Pożyczka gotówkowa wspierająca młodych odkrywców? To wszystko możliwe dzięk...

BMW / GOPR Jestem z gór

CHANGE/SERVICEPLAN

Jeśli masz góry w sercu, jesteś z gór. Tak brzmi idea ogólnopolskiej akcji ...

CCC

CHANGE/SERVICEPLAN

Kampania „Go for more” została wprowadzona w celu repozycjonowania marki C...