Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
FOCUS NATION
Polska, niezależna agencja reklamowa działająca na rynku od 20 lat, a od 4 lat również na rynkach zagranicznych. W 2023 roku, aż pięciokrotnie nagradzana w polskich i międzynarodowych konkursach branżowych. Posiada szerokie kompetencje strategiczne, kreatywne...
Polska, niezależna agencja reklamowa działająca na rynku od 20 lat, a od 4 lat również na rynkach zagranicznych. W 2023 roku, aż pięciokrotnie nagradzana w polskich i międzynarodowych konkursach branżowych. Posiada szerokie kompetencje strategiczne, kreatywne i produkcyjne. Oferuje kompleksową, horyzontalną obsługę marek i wielokanałowe platformy komunikacji. Obecnie Agencja rozwija się w przestrzeni lifestyle, entertainment oraz gaming, tworząc holistyczne podejście komunikacyjne, które łączy świat biznesu z nowym pokoleniem odbiorców, dla których świat wirtualny jest równie istotny jak świat fizyczny. Focus Nation jest częścią Grupy IF Nation, którą tworzą również: agencja eventowa - Imagine Nation oraz software house - Moonsteps. Agencja należy do SAR, IAA Polska oraz Pracodawcy RP, jest też certyfikowanym pracodawcą DIMAQ.
Adres
Francuska 37
03-905 Warszawa
22 88 00 430
Reprezentant:
Michał Korczak
Rafał Kupidura
Kompetencje
Field marketing, Kampanie interaktywne, Kreacja ATL, Kreacja BTL, POSM kreacja i produkcja, Projektowanie opakowań, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Serwisy www, Social media marketing, Zintegrowane działania eventowe
Field marketing, Kampanie interaktywne, Kreacja ATL, Kreacja BTL, POSM kreacja i produkcja, Projektowanie opakowań, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Serwisy www, Social media marketing, Zintegrowane działania eventowe
Nowa strategia komunikacji VELUX "Komfort na lata"
FOCUS NATION
Wspólnie z VELUX wypracowaliśmy nową strategię komunikacji marki oraz konce...