Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Grey Worldwide Warszawa
Robimy rzeczy, które są zarówno efektywne, jak i kreatywne. Komunikację traktujemy jako sposób rozwiązywania biznesowych problemów naszych klientów, bądź wykorzystywania nadarzających się okazji. Tych ostatnich poszukujemy aktywnie, będąc w partnerskich...
Robimy rzeczy, które są zarówno efektywne, jak i kreatywne. Komunikację traktujemy jako sposób rozwiązywania biznesowych problemów naszych klientów, bądź wykorzystywania nadarzających się okazji. Tych ostatnich poszukujemy aktywnie, będąc w partnerskich relacjach z klientami. Dysponujemy wszelkimi potrzebnymi narzędziami i umiejętnościami do tworzenia komuinikacji - atl, btl, public relations, shopper marketing, kompetencje technologiczne. Jeśli nie mamy czegoś na pokładzie, to wiemy gdzie to znaleźć. Każde nasze działanie musi mieć sens, dlatego wielki nacisk kładziemy na kompetencje strategiczne całej firmy, nie tylko działu strategii. Nasze motto: być 30% lepszym niż inni konsultanci biznesowi. Dbamy o ciągły przypływ wiedzy do organizacji, współpracując z przedstawicielami wiodących polskich i zagranicznych uczelni (SGH, SWPS, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, IESE) oraz z wieloma innymi, po prostu ciekawymi ludźmi.
Działamy lokalnie, regionalnie i globalnie, mając kompetencje do przeprowadzania - dzięki zgromadzeniu odpowiednich ludzi i zapleczu merytoryczno-organizacyjnemu w postaci międzynarodowego holdingu komunikacyjnego WPP.
GREY Group jako holding istnieje w Polsce od czerwca 2008. W jej skład wchodzą agencje reklamowe GREY Worldwide Warszawa, Testardo Gram oraz sieciowa agencja Public Relations - Cohn&Wolfe. GREY Group posiada również w swoich strukturach niezależny zespół odpowiedzialny za działania w przestrzeni cyfrowej (GREY POSSIBLE), a także zespół produkcyjny GREY Works.
Adres
Prosta 51
00-838 Warszawa
222500900
Reprezentant:
Jakub Korolczuk
Kompetencje
Akcje specjalne, Branded content, Koordynacja kampanii międzynarodowych, Kreacja ATL, Kreacja BTL, Marketing szeptany, Produkcja, Programy lojalnościowe B2C, Programy motywacyjne B2B, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Smart use of data, Viral Marketing
Akcje specjalne, Branded content, Koordynacja kampanii międzynarodowych, Kreacja ATL, Kreacja BTL, Marketing szeptany, Produkcja, Programy lojalnościowe B2C, Programy motywacyjne B2B, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Smart use of data, Viral Marketing
Gadające miasto
Grey Worldwide Warszawa
Celem kampanii było w niestandartowy i adekwatny do tematu sposób sprawić, ...
Volvo Wi-Fi on board
Grey Worldwide Warszawa
Volvo XC90 to flagowy SUV szwedzkiego producenta. Nie sposób oderwać od nie...
Balkon magiczny i praktyczny
Grey Worldwide Warszawa
Głównym wyzwaniem było przeniesienie kompetencji marki eksperta od wnętrz n...
Nobile Saudade
Grey Worldwide Warszawa
Nobile Saudade to pierwsze i jedyne kiteboardy które łączą zaawansowaną tec...
Kartka wentylacyjna
Grey Worldwide Warszawa
Czujniki czadu są drogie. Dlatego wymyśliliśmy rozwiązanie, na które stać b...
Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów
Grey Worldwide Warszawa
Postanowiliśmy zamienić zwykłą kampanię namawiającą do przekazywania 1% pod...
MTV - Prezerwatywy P.S.T.P.
Grey Worldwide Warszawa
Wierzymy, że kampania społeczna oddziałuje na odbiorców mocniej, gdy towarz...
Wypożyczalnia Choinek Volvo
Grey Worldwide Warszawa
Recykling stał się powszechny, walczymy z „jednorazowością” przedmiotów. To...
mBank: razem najlepiej
Grey Worldwide Warszawa
Do singla Natalii Nykiel stworzyliśmy z mBankiem teledysk. Aby zobaczyć jeg...
ŻYCIE PO ŚMIERCI
Grey Worldwide Warszawa
Przeprowadziliśmy pilotażowe kursy pierwszej pomocy wśród zabójców wychodzą...
KALLAXOMIERZ
Grey Worldwide Warszawa
Akcja outdoorowa zachęcająca warszawskich kierowców do przyjazdu po pracy d...
MTV - Prezerwatywy P.S.T.P.
Grey Worldwide Warszawa
Wierzymy, że kampania społeczna oddziałuje na odbiorców mocniej, gdy towarz...
Saudade
Grey Worldwide Warszawa
Nobile Saudade to pierwsze i jedyne kiteboardy które łączą zaawansowaną tec...
Kolęda o uchodźcach
Grey Worldwide Warszawa
Odważna akcja w kościele mająca za zadanie skłonić Polaków do refleksji nad...
Poprzednik
Grey Worldwide Warszawa
Praca "Poprzednik" bazuje na prawdziwym insighcie. Często wchodząc do toale...
Kontener Mody
Grey Worldwide Warszawa
Przeszklona instalacja na tyłach Domów Towarowych Wars Sawa Junior, pełniąc...
Klocki - zestaw dla dorosłych
Grey Worldwide Warszawa
Stworzyliśmy designerski gadżet, który promuje prezerwatywy Taboo i pokazuj...
Poprzednik
Grey Worldwide Warszawa
Praca "Poprzednik" bazuje na prawdziwym insighcie. Często wchodząc do toale...
Martwa natura
Grey Worldwide Warszawa
Rocznie w Polsce marnuje się 9 milionów ton żywności. Jednocześnie 5 milion...
Martwa natura
Grey Worldwide Warszawa
Rocznie w Polsce marnuje się 9 milionów ton żywności. Jednocześnie 5 milion...
Operacja Chuligan
Grey Worldwide Warszawa
"Operacja Chuligan" to pierwsza akcja, która poruszała problem przemocy uli...
Cabrio
Grey Worldwide Warszawa
Przy okazji rebrandingu oraz odmłodzenia wizeunku marki powstała idea kreat...
Fabio
Grey Worldwide Warszawa
Przy okazji rebrandingu oraz odmłodzenia wizeunku marki powstała idea kreat...
Kid Rock
Grey Worldwide Warszawa
Przy okazji rebrandingu oraz odmłodzenia wizeunku marki powstała idea kreat...
Cabrio, Fabio, Kid Rock
Grey Worldwide Warszawa
Przy okazji rebrandingu oraz odmłodzenia wizeunku marki powstała idea kreat...
Klocki- zestaw dla dorosłych
Grey Worldwide Warszawa
Stworzyliśmy designerski gadżet, który pokazuje, że beztroski seks jest świ...
CB radio
Grey Worldwide Warszawa
„Jedynka zgłoś się! Dwójka jesteś tam?” – każdy z nas słyszał tego typu zw...
Operacja Chuligan
Grey Worldwide Warszawa
Operacja Chuligan to aplikacja mobilna, w której każdy może zaadoptować sw...
Garderoba
Grey Worldwide Warszawa
Żeby pokazać radio efekt działania Lenora, wykorzystaliśmy jeden z funkcji ...
Emily
Grey Worldwide Warszawa
Bardzo często zdarza się, że niepożądany zapach staje się niezwykle uporczy...
Dick
Grey Worldwide Warszawa
Bardzo często zdarza się, że niepożądany zapach staje się niezwykle uporczy...
Wielka Świąteczna Improwizacja
Grey Worldwide Warszawa
Wielka Świąteczna Improwizacja to multiformalna i multiorganizacyjna „kartk...
Nóżkokwietnykorkowentylowazon, Połkoręcznyfiliżanioł i inne
Grey Worldwide Warszawa
Super Glue klei wszystko ze wszystkim, a tworzonym formom nadaje nowe znacz...
Hobby/Nadzieja/Umiejętność
Grey Worldwide Warszawa
Super Glue klei wszystko. Nawet rozbite słowa, związane ze wspomnieniami, p...
Kalendarz na 365 nocy w roku
Grey Worldwide Warszawa
Kalendarz Taboo (na 365 nocy w roku) to wydawnictwo, przydatne jako narzędz...
Poufna Informacja Noworoczna
Grey Worldwide Warszawa
Poufna Informacja Noworoczna, czyli PIN – to personalizowany druk ekonomicz...
Zaginął dom
Grey Worldwide Warszawa
“Zaginął Dom” to akcja poszukiwań domów dla psów przebywających w schronisk...
Zaginął dom
Grey Worldwide Warszawa
“Zaginął Dom” to akcja poszukiwań domów dla psów przebywających w schronisk...
Reaguj
Grey Worldwide Warszawa
Kampania ma zwrócić uwagę ludzi na powrzechność przemocy wobec zwierząt ora...
Reaguj
Grey Worldwide Warszawa
Kampania ma zwrócić uwagę ludzi na powszechność przemocy wobec zwierząt ora...
Poprzednik
Grey Worldwide Warszawa
Praca "Poprzednik" bazuje na prawdziwym insighcie. Często wchodząc do toale...
Pępek
Grey Worldwide Warszawa
Niektóre dzieci nie mają nawet matki, a po jakiejkolwiek fizycznej czy emoc...
Emily
Grey Worldwide Warszawa
Bardzo często zdarza się, że niepożądany zapach staje się niezwykle uporczy...
Dick
Grey Worldwide Warszawa
Bardzo często zdarza się, że niepożądany zapach staje się niezwykle uporczy...
Owsianka/Partyzant/Wanna/Shisha
Grey Worldwide Warszawa
Filmy stanowią alternatywne zakończenia spotu telewizyjnego, w którym po dł...
Niecodzienny eksperyment 3,4,5,6
Grey Worldwide Warszawa
Seria dokumentująca prawdziwe reakcje ludzi w eksperymencie zapachowym. Prz...
Monika
Grey Worldwide Warszawa
W serii akcji "Redd's nagradza ciekawość" zapytaliśmy tysiące młodych kobie...
Wygwizdów/Owsianka/Partyzant/Wanna/Shisha
Grey Worldwide Warszawa
Idea kreatywna: Play dociera nawet tam gdzie nie dociera Wojewódzki. Kampan...
Gadające miasto
Grey Worldwide Warszawa
Celem kampanii było w niestandartowy i adekwatny do tematu sposób sprawić, ...
Try smartfone
Grey Worldwide Warszawa
Cel - „oswojenie” technologicznego wizerunku smartfonów poprzez możliwości ...
Gadające miasto
Grey Worldwide Warszawa
Stworzenie projeków bohaterów komiksowych, wchodzących w interakcje z przes...