„Daję słowo” Prudential (Socialyse)

  • Klient Prudential
  • Branża Finanse
  • Rok produkcji 2014
  • Produkt pozycjonowanie marki
  • Kategorie , Reklama w mediach społecznościowych, Kampania

zbudowanie platformy komunikacji opartej o pozycjonowanie marki przeniesienie historycznego kontekstu działań i komunikacji marki w czasy współczesne zorganizowanie społecznościowej, angażującej akcji spójnej z ideą kampanii tv Prudential „Dotrzymane obietnice” Kampanię oparliśmy na...

zbudowanie platformy komunikacji opartej o pozycjonowanie marki przeniesienie historycznego kontekstu działań i komunikacji marki w czasy współczesne zorganizowanie społecznościowej, angażującej akcji spójnej z ideą kampanii tv Prudential „Dotrzymane obietnice” Kampanię oparliśmy na kwestii dotrzymywania obietnic, niezwykle ważnej dla całej kategorii ubezpieczeniowej. Postawiliśmy na budowę unikalnego mechanizmu, który uprości dawanie, ale przede wszystkim weryfikację danego słowa. Mechanizm wzbogaciliśmy o elementy wirusowe, wsparliśmy poprzez media, współpracę z vlogerami oraz produkcję filmów ze znanymi osobami, które na co dzień dotrzymują danego słowa.