SAMSUNG / KOCHAM POLSKĘ

  • Klient Samsung Polska
  • Branża
  • Rok produkcji 2012
  • Produkt Samsung Polska
  • Kategorie Ambient Advertising, Akcje specjalne, Ambush marketing, Buzz marketing, Działania PR, Event marketing, Experiental marketing, Guerilla advertising, Kampanie interaktywne, Marketing Miejsc, Reklama interaktywna, Reklama outdoor

Kampania „Kocham Polskę” miała za zadanie uczynić Samsung marką bliską sercom Polaków podczas EURO 2012. Poprzez ustawienie na ulicach największych Polskich miast specjalnie zaprojektowanych liter oraz szereg dodatkowych aktywności Samsung efektywnie wciągnął cały naród do interakcji z...

Kampania „Kocham Polskę” miała za zadanie uczynić Samsung marką bliską sercom Polaków podczas EURO 2012. Poprzez ustawienie na ulicach największych Polskich miast specjalnie zaprojektowanych liter oraz szereg dodatkowych aktywności Samsung efektywnie wciągnął cały naród do interakcji z marką.