Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W styczniu 2013 pojawiła się nowa kampania wizerunkowa wspierająca Gorący Kubek Knorr. Główny przekaz kampanii oparty jest na idei 'Uważaj! Z Gorącym Kubkiem poczujesz się jak w domu' i jest to nowe podejście strategiczne do tej marki. W ramach ATL zostały przygotowane lekkie, humorystyczne spoty...
W styczniu 2013 pojawiła się nowa kampania wizerunkowa wspierająca Gorący Kubek Knorr. Główny przekaz kampanii oparty jest na idei 'Uważaj! Z Gorącym Kubkiem poczujesz się jak w domu' i jest to nowe podejście strategiczne do tej marki. W ramach ATL zostały przygotowane lekkie, humorystyczne spoty wspierające kluczowe warianty oraz informujące o nowym opakowaniu. W TV pojawiła się również osobna komunikacja nowej limitowanej edycji Gorącego Kubka. Kampania była wspierania również w internecie, w mediach outdoorowych, in-store.