Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Produkt "Polowanie na singla" jest polską edycją popularnego Brytyjskiego reality show, w którym czwórka uczestników wraz z singlem, zostaje zamknięta w domu. Jego zadaniem jest odnalezienie osoby, która podobnie jak on nie jest w związku. Wyzwanie Wzmocnienie wizerunku MTV, jako stacji...
Produkt "Polowanie na singla" jest polską edycją popularnego Brytyjskiego reality show, w którym czwórka uczestników wraz z singlem, zostaje zamknięta w domu. Jego zadaniem jest odnalezienie osoby, która podobnie jak on nie jest w związku. Wyzwanie Wzmocnienie wizerunku MTV, jako stacji nowoczesnej, lidera w kategorii rozrywka. Dotarcie z przekazem do widzów migrujących z telewizji w kierunku Internetu. Podniesienie oglądalności pasma. Rozwiązanie Przygotowaliśmy cztery krótkie filmy promujące nowe pasmo oraz format MTV, w zabawny sposób pokazując "Polowanie na singla". Format filmów rozwinął tytuł i pomysł samego programu w polowanie na samicę singla. W ramach kreacji banerowych użytkownik miał możliwość celownikiem upolowania samicy dla bohatera singla, odpalając tym samym jeden z czterech filmów, które używały właśnie przenośni polowania dla zabiegów mężczyzny o kobietę. Wyniki W czasie kampanii odnotowano wzrost oglądalności pasma 22-2 o 22,8 % w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej (RCH% dla grupy 13-29 All w okresie marzec- kwiecień).